• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rij automatisch verplaatsen naar andere blad

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat komt door het rode gedeelte in de code.
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 With Me.ListObjects(1).DataBodyRange
  If Not Intersect(Target, .Columns(10)) Is Nothing Then
    Target = "a"
    Application.Wait DateAdd("s", 1, Now)     'deze regel kun je weghalen, maar zo zie je een beetje wat er gebeurt.
    Sheets(2).ListObjects(1).ListRows.Add.Range = [COLOR="#FF0000"].Rows(Target.Row - 1)[/COLOR].Value
  [COLOR="#FF0000"] .Rows(Target.Row - 1)[/COLOR].Delete
    Cancel = True
  End If
 End With
End Sub

probeer het eens zo:
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 With Me.ListObjects(1).DataBodyRange
  If Not Intersect(Target, .Columns(5)) Is Nothing Then
    Target = "a"
    Application.Wait DateAdd("s", 1, Now)     'deze regel kun je weghalen, maar zo zie je een beetje wat er gebeurt.
    Sheets(2).ListObjects(1).ListRows.Add.Range = Cells(Target.Row, 1).Resize(, 5).value
    Target.EntireRow.Delete
    Cancel = True
  End If
 End With
End Sub
p.s. probeer zelf maar eens te achterhalen waarom het fout ging.
 
Laatst bewerkt:
:thumb: Dank je wel werkt perfect. Ik zie het inderdaad een heel klein stukje verschil maar dat maakt een groot verschil.

Is er ergens op het net een site waar ik wat vba kan leren ? Die je aanraad. Weet dat er sites zijn maar heb nog niet echt een goede gevonden.
Graag in leek taal en in het nl graag want dan snap ik het sneller en beter. Het liefst ook met video's.
 
Google maar eens op "VBA voor beginners."
Begin met een boek om de grondbeginselen onder de knie te krijgen.
Het meeste heb ik geleerd door rond te struinen op Helmij.nl en dan iedere vraag/code te begrijpen.(wat soms/vaak uren kost)
Ik ben nu 5 jaar verder en voel me nog steeds heel klein t.o.v. veel helpers op Helmij.:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan