Vastlopen wan webpagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

astrid09

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2021
Berichten
5
Goedenavond,ik weet niet of ik mijn vraag hier kan plaatsen.Sinds enkele dagen als ik een site open op google chrome krijg ik steeds melding van wachten of probeer nog een keer.Ik heb overal al beetje rondgekeken maar ik kom er niet uit.Pagina laden duurt soms ontzettend lang.Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen om dit weg te krijgen.20210928_204329.jpg :rolleyes:
 
Is dit bij een of meer sites?
 
vastlopen

:confused: Dit is bij meerdere sites.Zou dit kunnen komen doordat Adobe flash player niet meer functioneert misschien?
 
Laatst bewerkt:
Andere browser gebruiken om te testen, probeer Firefox op Opera eens ?
 
:confused: Dit is bij meerdere sites.Zou dit kunnen komen doordat Adobe flash player niet meer functioneert misschien?
Wie gebruikt er nog Adobe Flash? Dan zou het nog maar een klein handje vol sites zijn.

Beste advies: Maak eens een nieuw profiel in Chrome aan.
https://www.techsolutions.support.com/how-to/how-to-create-and-switch-profiles-in-chrome-12564
En anders kan je nog altijd een herinstallatie van Chrome doen met niet te vergeten een backup van je eigen bookmarks.
 
ander profiel geprobeerd en herinstallatie allebei geen resultaat.
Browswer opera geprobeerd in taal nederlands gezet maar krijg constant russisch ofzo .:confused:
 
is het echt willekeurig, of met vaste sites?
 
Net ook nog browser firefox geprobeerd maar zelfde klacht.Het is bij verschillende site .Net bij internetbankieren geprobeerd en kreeg ik ook die melding.Ook erg traag met openen steeds.
 
Ik denk dat het opgelost is.Na een paar scans gedaan te hebben gaf ie aan dat er aantal programaas verouderd waren.Nu drivers geupdate hopelijk blijft het weg.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan