etiketten bij nieuw document gans blad zelfde etiket

Status
Niet open voor verdere reacties.

KERJO

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Berichten
108
Wanneer ik een zelfde etiket wil over gans het A4 blad bij NIEUW DOCUMENT lukt mij dat niet ondanks dat bij het vorige tabblad etiketten " volledig blad met zelfde etiket" aangeduid is .
Wanneer ik gewoon in het adresvak een tekst typ , doet hij het wel .
Maw. wanneer ik in "nieuw document" een etiket ontwerp met tekst en afbeelding komt die slechts op één etiket te voorschijn , en ook afgedrukt.
Heeft iemand een oplossineg hiervoor?
 
Doe je documentje er eens bij, dan kan ik er even naar kijken.
 
In bijlage documentje voor kleinzoontje , krijg hem niet op de andere etiketten geplaatst
 

Bijlagen

  • ETIKET SILAS.docx
    43,3 KB · Weergaven: 58
merci in ieder geval, maar blijkbaar kan mijn probleempje niet opgelost worden
 
Da's niet gezegd; het kan ook zijn dat ik er nog geen tijd voor heb gehad :). Ik zal er vanavond even naar kijken.
 
Je document is geen Samenvoegbestand, dus dan gaat het inderdaad niet lukken. Het 'Tekstvak' waarin je de adresgegevens typt in de wizard, is precies dat: een adresvak. Daarin typ je dus de naam en het adres en vervolgens geef je aan dat alle etiketten hetzelfde moeten zijn. Als je dan de optie Nieuw document neemt, krijg je een etiketvel vol met hetzelfde adres. Kies je voor één etiket zodat je een plaatje kan toevoegen, dan zul je handmatig de gegevens van dat etiket moeten kopiëren en plakken in de overige cellen, want Word maakt een 'kaal' document aan, dat verder niks anders is dan een lege A4 met een tabel daarin. De wizard kopieert de gegevens voor je, maar dat is het dan ook wel.
Wil je meer, dan moet je er dus een samenvoeging van maken. En het plaatje als gekoppeld veld toevoegen, anders werkt het nog niet :).
 
Bedankt , ik zal de etiketten proberen te kopiëren, ik dacht dat het eenvoudiger zou gaan.
 
Als ik op de normale manier een etikettenvel maak met identieke etiketten, kan ik vervolgens een plaatje kopiëren, vervolgens alle etiketten selekteren en plakken. Ieder etiket bevat nu het plaatje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan