Mcafee verwijderen lukt niet, helemaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetervNoort

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 dec 2020
Berichten
3
Ik wil het antivirus programma van Mcafee verwijderen, om een andere prog. te kunnen instaleren;

Dit lijkt gelukt, maar is nog iets achter gebleven, wat niet zichtbaar is voor mij.



Begrijpen jullie dit?

Via ProgramData zie ik ( toevallig, een map van Mcafee, maar als ik deze probeer te verwijderen krijg ik melding dat Administrator bevoegdheid nodig is; Dat heb ik ( natuurlijk ), Maar die melding blijf ik krijgen, waardoor dit niet mogelijk is voor mij, en het me dus niet lukt.

Peter
 
Dit lijkt gelukt, maar is nog iets achter gebleven, wat niet zichtbaar is voor mij.
Begrijpen jullie dit?
Nee, want niet zichtbaar en toch kun je vaststellen dat iets achtergebleven is?!
Ja, en er blijven soms mappen achter. Dat is heel normaal. Zelfs het hulpprogramma is niet ontworpen om alle onderdelen volledig op te schonen.

Welk probleem is dan die achtergebleven map, laat staan achtergebleven registersleutels? Als je een ander securityprogramma hebt, dan zou die dat moeten overrulen. Krijg je een melding/error dan kun je kijken wat er aan de hand is.
 
Download SystemLook(x32) of SystemLook(x64) & plaats het bestand op het Bureaublad.
Dubbelklik SystemLook.exe om het programma te starten.
In het venster dat opent kopieer je onderstaande code:

Code:
:regfind
mcafee
:filefind
mcafee
:folderfind
mcafee
:service
mcafee
danger.png
Zorg dat deze tekst links uitlijnt!

Klik op de knop "Look" om de scan te activeren.
Als de scan klaar is opent een tekstbestand (SystemLook.txt).
Post de inhoud van dit bestand.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan