Gmail snelkopp.op buroblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaikke

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2001
Berichten
507
Goedendag na hulp van helpmij ( Edmoor en andere) weer een goed draaiende W10 op pc , alleen zou ik graag een snelkoppeling Gmail op buroblad hebben….nu omslagtig via chrome en daar vandaan de link aanklikken ( zie foto ) , dus die link graag op buroblad werkt wat plezieriger.!

Bedankt alvast.
 

Bijlagen

  • 6E659BA6-2535-4669-A9A2-ADF5858E9EC0.jpg
    6E659BA6-2535-4669-A9A2-ADF5858E9EC0.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 44
In je plaatje is het niet te zien maar er staat links van de adresbalk vast een slotje.
Sleep die naar je bureaublad.

Schermafdruk tip.
Druk op Print Screen om het hele beeldscherm te kopiëren of op ALT+Print Screen voor alleen het actieve venster.
Open dan je plaatjes programma en kies voor Plakken.
 
Laatst bewerkt:
Beste Edmoor , heb je iets aan deze foto , want de pc is niet van mij maar van een kennis en die woont dorp verderop.
Maar het gaat eigenlijk hierom:
Ik open chrome..en onder de balk staat gmail…die gebruikt ze nu om gmail op te halen , nu zou graag deze gmail link op buro blad plaatsen , als dat mogelijk is ,of misschien andere mogelijkheid om dit te verwezenlijke.?

Groet Kees
 

Bijlagen

  • BCEED81E-63B0-4861-9747-6C455A419848.jpeg
    BCEED81E-63B0-4861-9747-6C455A419848.jpeg
    805,3 KB · Weergaven: 34
Op die foto is nog steeds niks te zien.
Verder, zie #2.
Daar staat in de eerste 2 regels precies wat je moet doen.
 
Je opent Gmail in Chrome. Verklein dan het browser venster van Chrome tot gedeeltelijk het bureaublad (rechts boven, tussen de - en de x) en het is dan een venster. Je sleept vervolgens het symbool van het slotje, aan het begin van waar het adres van de gmail pagina staat, naar het bureaublad. Klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan