decocder Hard disk recorder Tele 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

montein2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2013
Berichten
116
Hai,

Ik heb een hdd recorder (TV) van tele2 en dat abonnement is afgelopen. Nu zit ik bij T Mobile maar die leveren een ander apparaat, zonder Hard disk recorder. Is het mogelijk om de hdd recorder om te zetten zodat ik deze ook bij T mobile zou kunnen gebruiken.

Of zou ik een manier kunnen vinden om hem alleen als HDD recorder te kunnen gebruiken?

Ik hoor graag jullie ideeen

- montein
 
Zonder code v/h apparaat kunnen we al helemaal niks.

Inhoudelijk alvast: Ik geef je amper kans.... die schijven zijn eigenlijk altijd encrypted en niet direct te benaderen om te copyen of zo. Ivm auteursrechten ter voorkoming van het verspreiden van kopieën.
Soms is het zelfs zo dat als de verbinding met de provider weg is, je er helemaal niks meer mee kunt.
Vaak zijn er gebruikersforums van providers waar je je kunt aanmelden, ook al heb je geen abonnement en vraag deze vraag daar... met een hele kleine kans op een oplossing.
 
En bovendien heb je vaak de recorder in bruikleen, dus mag je dat ding niet eens slopen.
 
T-mobile werkt met opnemen in de cloud. Ik moest mijn decoder met HDD ook inleveren voor een exemplaar zonder HDD. Opnames kwijt :). Maar de opnames kon je er toch al niet afhalen, zoals hierboven ook al gemeld.
 
Hmm, weinig kans dus vermoed ik. Nog even voor de volledigheid: het is een Amino A532,

als dat al iets aan het verhaal veranderd :)
 
Met het type nummer kan de bevestiging nog beter dat het copyen niet kan (in digitale kwaliteit).
In mijn herinnering heeft dat in digi kwaliteit bij heen enkele provider gekund.

https://tele2.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=1313
Kopiëren vanaf de harde schijf is niet mogelijk.
Ook kan je geen laptop aansluiten aan de decoder.

Opnames mogen de decoder niet verlaten in digitale kwaliteit.
Je kan alleen via SCART en dus analoog een kopie maken op een HD recorder en dergelijke.
Theoretisch kun je hem wel naar digitaal omzetten maar dan ben je wrs wel veel kwaliteit kwijt met de video recorder tussenstap en het kost ontzettend veel tijd...
 
Laatst bewerkt:
Helemaal helder :)

Vrij kansloos project dus. Opnieuw dank aan allen voor het mee denken. Fijn dat deze community bestaat!

veel groeten,

montein
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan