Afbeelding in een pdf uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

remco1987

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Berichten
92
Is het mogelijk om vanuit een pdf bestand, foto's die je op dat moment maakt toe te voegen?

- De foto's moet hij dan in een kader plaatsen zodat de foto's netjes onder elkaar komen.

Ik heb bijvoorbeeld een inspectie rapport waar ik alle gegevens in vul. En bij die gegevens wil ik foto's toevoegen.

Vriendelijke groet
Remco Kiekens
 
Is het mogelijk om vanuit een pdf bestand, foto's die je op dat moment maakt toe te voegen
Wil je foto's uit de pdf halen of wil je foto's aan de pdf toevoegen ?
 
Wil je foto's uit de pdf halen of wil je foto's aan de pdf toevoegen ?

Foto's toevoegen.

Het bestand heb ik gemaakt in pdf pro en straks wil ik het in reader openen.
Je vult het formulier in en kan dan foto's toevoegen.

Dat kan dan bij elke nieuwe inspectie.
 
Foto's toevoegen.

Het bestand heb ik gemaakt in pdf pro en straks wil ik het in reader openen.
Je vult het formulier in en kan dan foto's toevoegen.

Dat kan dan bij elke nieuwe inspectie.

Hallo remco1987,

bedoel je zoiets als in onderstaande screenshots?

001: Is een leeg veld met als hover tekst "Klik hier om een foto te plaatsen". Uiteraard kan je hiervan maken wat je wenst te zien.
002: Pop-up waarmee je naar de locatie kan gaan waar de foto staat.
003: Resultaat na uploaden/plaatsten van de gekozen foto's.

Na uploaden van de foto's moet je het betreffende .pdf wel onder een andere bestandsnaam opslaan dan het "lege" .pdf bestand.

Mvg Timo
 

Bijlagen

  • 001.JPG
    001.JPG
    27,9 KB · Weergaven: 16
  • 002.JPG
    002.JPG
    38,1 KB · Weergaven: 13
  • 003.JPG
    003.JPG
    35,8 KB · Weergaven: 14
Laatst bewerkt:
Hallo remco1987,

bedoel je zoiets als in onderstaande screenshots?

001: Is een leeg veld met als hover tekst "Klik hier om een foto te plaatsen". Uiteraard kan je hiervan maken wat je wenst te zien.
002: Pop-up waarmee je naar de locatie kan gaan waar de foto staat.
003: Resultaat na uploaden/plaatsten van de gekozen foto's.

Na uploaden van de foto's moet je het betreffende .pdf wel onder een andere bestandsnaam opslaan dan het "lege" .pdf bestand.

Mvg Timo

ja klopt zo bedoel ik het, via de computer is het geen probleem, open je het op de ipad of telefoon krijg je deze optie helaas niet te zien.
 
Klopt, komt vanwege het javascript.

Ik heb nu een andere versie gemaakt welke, denk ik, makkelijker en overzichtelijker is.

Bijlage 001: klik op de paperclip en de pop-up selecteer je het beftreffende bestand, 1 bestand per keer dus als je meerdere wilt uploaden deze stap herhalen en daarna opslaan.
Bijlage 002: opgeslagen bestand geopend ziet er dan zo uit, aan de linkerkant het/de gekozen bestand(en) en aan de rechterkant de datum met tijdstip.
Bijlage 003: aan de rechterkant op een bestand klikken en dan de 3 puntjes aanklikken, hierna de mogelijkheid om opmerking oid te plaatsen en eventueel per bestand een status in te stellen.
Bijlage test-paperclip: het test bestand.
 

Bijlagen

  • 001.JPG
    001.JPG
    54,5 KB · Weergaven: 10
  • 002.JPG
    002.JPG
    36 KB · Weergaven: 12
  • 003.JPG
    003.JPG
    48,5 KB · Weergaven: 11
  • test-paperclip.pdf
    51,1 KB · Weergaven: 11
Klopt, komt vanwege het javascript.

Ik heb nu een andere versie gemaakt welke, denk ik, makkelijker en overzichtelijker is.

Bijlage 001: klik op de paperclip en de pop-up selecteer je het beftreffende bestand, 1 bestand per keer dus als je meerdere wilt uploaden deze stap herhalen en daarna opslaan.
Bijlage 002: opgeslagen bestand geopend ziet er dan zo uit, aan de linkerkant het/de gekozen bestand(en) en aan de rechterkant de datum met tijdstip.
Bijlage 003: aan de rechterkant op een bestand klikken en dan de 3 puntjes aanklikken, hierna de mogelijkheid om opmerking oid te plaatsen en eventueel per bestand een status in te stellen.
Bijlage test-paperclip: het test bestand.


dankjewel voor het uitzoeken. helaas op de iphone werkt deze functie niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan