Advies m.b.t. aanschaf printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yari02

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jun 2002
Berichten
1.621
Graag advies m.b.t. aanschaf printer.
Mijn wens is simpel. Liefst een zwart-wit-printer (evt. kleur mag, niet noodzakelijk).
Goede scherpe afdrukken.
Wat is dan een goede keus ? Een met cartridges of anders ?
Prijs : zien we dan wel weer ! Mag wat kosten indien relevant wat wensen betreft
 
Hoi, ik zou dan een laserprinter kopen. Temeer omdat je schrijft dat over scherpe afdrukken.
En geen gedoe met inkt cartridges die vlekken kunnen maken of uitgedroogd zijn na te weinig gebruik.
Voor thuisgebruik is een HP LaserJet Pro M15w of Brother HL-L2370DN een net apparaat.
Heb je hier wat aan?
 
Ik gebruik tot volle tevredenheid wél een inkjet, die perfect scherpe plaatjes levert (niet van een laserprinter te onderscheiden). In mijn geval een multi apparaat waarmee je perfect kan scannen, en die met grote navulbare (dus goedkope) inkt werkt. De Epson ET-4750. Dus als apparaat kan ik die zonder meer aanraden. Probleem inkjet printers is inderdaad wel dat je met enige regelmaat afdrukjes moet maken, om te voorkomen dat de handel dichtloopt. Dat heeft me al een hele dure Epson Stylus Photo R2400 gekost; fantastische printer, maar ik drukte te weinig foto's af, en hij heeft een paar maanden te lang stil gestaan. Was niet meer te redden. OVerigens heb ik op die manier ook een laserprinter (een krijgertje gelukkig) naar de galg zien lopen :).
 
Da's een mooie printer zeg @octafish; niet zomaar iets. Zal vast prachtige kleuren printen.
Hoe bevalt dat vullen van die inkttankjes?

offtopic, zie een schrijffoutje in je handtekening: "wit citeren" zal je vast "wilt citeren" bedoelen.
 
Mono kleur:
Als je geen automatische invoer (feeder) hoeft te hebben dan is de Brother HL-L2530DN met ca 169 euro ca 45 euro goedkoper dan de Brother HL-L2370DN.
In de CB-test verschilden ze maar weinig 6.6 vs 6.9.
https://www.consumentenbond.nl/printer/producten/brother/dcp-l2530dw

Kleur:
Die Epson ET printer is blijkbaar een goede kleuren printer, maar kost wel 460-500 euro momenteel...
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de reviews bekijken van de twee hier genoemde Brothers :
Brother HL-L2370DN
resp.
Brother HL-L2530DN
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan