Windows 10 werkt slecht

Status
Niet open voor verdere reacties.

maan53

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
30
Hallo,
Ik heb de laptop van een vriend en de windows 10 werkt slecht en er zijn onderdelen gewoon weg. Ik kan bv op microsoft store of zoeken klikken, dit opent hij en 2 seconden erna is het weg. Als ik op start klikt zie je de programma's en app's die zijn geïnstalleerd
Op het moment ben ik de laptop aan het scannen met System file Repair Wizard. Kijken of dit iets opleverd.
Anders wil ik windows 10 opnieuw installeren met behoud van bestanden. Dan is mijn vraag wat laat hij staan. Er staan 2 accounts op de laptop, ben ik dan eentje kwijt, dus moet ik van deze ff alles opslaan.
Programma's blijven die er gewoon op. Windows mail blijft die er gewoon op.
Wie kan mij hier een beetje gestructureerd doorheen helpen.
 
Het scannen met System file Repair Wizard heeft alles weer hersteld. super. De laptop kan ik nu weer in orde maken. Maar ik zou toch graag antwoorden op mijn vragen willen hebben, als het zich eens voor doet. Staat erg onduidelijk op internet
 
Hallo

Ik zou de harddisk toch eens controleren met cristaldiskinfo.

Ik vermoed toch dat er in die merkloze "de laptop van een vriend " een harddisk aanwezig is , en nog geen s.s.d. ....

Peter
 
Maak gewoon regelmatig een systeemkopie op een interne en externe schijf en maak een bootmedium. Aomei, Todo, Acronis, Macrium Reflect etc. zijn allemaal vrij eenvoudige tools om dat te doen. Je kunt dan altijd alles vrij snel herstellen van hoe het was toen het nog goed werkte, op dezelfde laptop.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan