Update komen zo traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dukkel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 feb 2016
Berichten
1.990
Besturingssysteem
Win11 Prof NL
Office versie
Office365
Hallo Allemaal,

Het is me opgevallen dat de Update van Windows 11 Insider Preview 22478.1000 (rs_prerelease) zo erg traag zijn.

Is dat normaal of ligt het aan mijn installatie of aan Internet?
 
Hallo

Nou ja het Downloaden van de Update van Windows 11 Insider Preview 22478.1000 (rs_prerelease) deed er toch wel een 40 minuten over.
 
Hallo

Nou ja het Downloaden van de Update van Windows 11 Insider Preview 22478.1000 (rs_prerelease) deed er toch wel een 40 minuten over.

Kan druk zijn op de downloadserver bij Microsoft?
Kijk eens hoe snel het downloaden van een programma of bestand normaal gaat?
 
Hallo,

Met andere Downloads gaat het behoorlijk beter.

Maar ik ben er achter.

Windows 11 Insider Preview downloads waren aldoor al trager.
Alleen bij die van vandaag de Build 22478.1000 ging het downloaden extreem traag en het installeren verliep maar tot 35%
En dáár kreeg ik het scherm van alsof ik een Win10 installatie aan het downloaden was.
Waarbij de uiteindelijke mogelijkheid was: Verbreken of Stoppen met installeren en er uit gaan
En dát tot 3x toe !!

Uiteindelijk toe was het de 4de keer, verliep het Downloaden NOG VEEL trager Totale Download-tijd 4,5 uur !!!
En bij het installeren kreeg ik wéér dat scherm, maar nu ook de mogelijkheid om een verklaring te vinden.
Hierbij bleek dat de Download-snelheid veels te laag was. Eén en ander werd geregeld voor mijn Processor/Moederbord.
Toen ik dat uitgezet had, verliep de Installatie verder vrij normaal, maar niet zo snel als dat ik gewend was.
2021-10-15 (4).png
 
Wat heb je en in welk menu dan uitgezet?
 
Hallo

Ik heb een MSI H510M Pro moederbord.

En ik heb een LAN- controller cFosSpeed Installer uitgezet/eigenlijk gewoon verwijderd.

Met die Controller kun je de LAN Up- en Download Snelheden meten en regelen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan