• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde uit slicer halen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Excellos

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2021
Berichten
4
Beste lezer,

Ik rechts zie je een slicer waar ik een leverancier kan/moet selecteren. De geselecteerde leverancier wil ik terugzien in het veld #N/B welke ik geel gearceerd heb.

Waarde uit slicer.JPG

De reden dat ik dit met een slicer wil doen is omdat het een paar 100 leveraciers betreft. Een slicer werkt dan een stuk gemakkelijker dan via een dropdown menu.

Ik hoop dat jij mij kan helpen. Dank je wel alvast :)

Gr. Excellos
 
Gaat nogal lastig in een plaatje. Plaats het bestand of een voorbeeld als er gevoelige gegevens in staan.
 
Ik heb het bestand even iets aangepast.

Bekijk bijlage 360156

Wanneer ik de leverancier Daan selecteer wil ik deze terugzien in de samengevoegde cel in rij 2. Het uiteindelijke doel is dat de korting automatisch in J4 komt te staan wanneer je een leverancier selecteerd.

Dank jullie wel alvast.

Gr. Excellos
 
Het bestand is niet te openen. Je kan alleen een bestand uploaden via Ga geavanceerd en vervolgens op de paperclip te klikken.
 
Opnieuw een poging om de bijlage mee te zenden :)
 

Bijlagen

  • Voorbeeld.xlsx
    175,7 KB · Weergaven: 17
Dat kan zo bijvoorbeeld.
Mbv een hulp kolom in je data tabel.
 

Bijlagen

  • Voorbeeld_L.xlsx
    167,7 KB · Weergaven: 21
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan