Grote taakbalkpictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik heb Windows 10 opnieuw geïnstalleerd en heb de snelstartbalk uit windows 7 in plaats van de standaard taakbalk. Graag had ik grote icoontjes in de balk, maar het uitvinken van kleine taakbalkpictogrammen gebruiken helpt niet. Op mijn vorig systeem ging dat zonder problemen. Ik heb nu een hele brede balk en kleine icoontjes. Indien ik kleine taakbalkknoppen instel word de balk de helft kleiner en blijven de icoontjes even groot.
Hoe kan ik dat aanpassen?
 
Ik neem aan dat je de opties onder Taakbalkinstellingen doorgenomen hebt. Als dat een brede balk is, lijkt mij dat je deze dan met/bij de rand (krijg je dubbele pijl) kleiner moet slepen.
 
Kan je even een screenshot plaatsen? Ik denk dat ik wel weet wat de oplossing is maar ben door je omschrijving even kwijt wat nu je situatie is.
 
En het probleem met het plaatsen van plaatjes is nog altijd niet opgelost :evil:
Gaat dat ooit nog gebeuren?!
 
Heb de screenshots elders geplaatst, hopelijk lukt dit
Enkele screeshots ter verduidelijking: brede balk niet vergrendeld kleine pictogrammen uitgeschakeld
nyGhZTMl.png

taakbalkinstelingen
kN3EMGLl.png

kleine taakbalkpictogrammen gebruiken geeft een smalle balk en kleine pictogrammen
WlAC9vel.png
 
Make sure that "Show text" and "Show title" are disabled and the view is set to "small icons" (keuze maken?). Disabled is uitgeschakeld.

Dus nog even nakijken.
 
Laatst bewerkt:
Uit de screeshot is toch duidelijk dat er geen naam en tittel staat dacht ik!? En ik wil juist grotere icoontjes, dus waarom zou ik small icons instellen?
 
Er staat > "keuze maken?". Dat kun je dan even wijzigen, kijken wat die dan doet bij herstel. "Dat er geen naam en tittel staat dacht ik!?" Bij de rechter icons staan die wel. Of is dat dan de taakbalk van W10? Dan klopt de bewering in post 1 niet, jij schrijft immers "heb de snelstartbalk uit windows 7 in plaats van de standaard taakbalk."

Dus alles is een kwestie van proberen.
 
En het probleem met het plaatsen van plaatjes is nog altijd niet opgelost :evil:
Gaat dat ooit nog gebeuren?!

Zeker gaat dat nog gebeuren, maar de makkelijke oplossingen lijken op te raken. De moeilijke en wat langere oplossing is een update naar nieuwe vBulletin, welke op de planning staat, maar waarvoor eerst andere zaken moeten worden afgerond.
 
Ok dan.
Bedankt voor je reactie :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan