Postvak uit icoontjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

willema

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Berichten
308
Soms als ik in Outlook een mail typ en op Verzenden klik, blijft die hangen in het Postvak Uit en staat er dit icoontje bij: 01.PNG.

Dan blijft die mail zitten in het Postvak Uit. Ik moet dan dubbelklikken op die mail en vervolgens op Doorsturen. Dan komt een dubbel van die mail in het Postvak uit, maar nu schuingedrukt en met dit icoontje er bij: 02.PNG

Wat betekent dit ?
En is mijn 'Doorsturen'-workflow de juiste aanpak ?
 
Hallo.

Probeer die... aanpassen.... van de account instelling uitgaande mails.
Ik denk aanvinken : "Voor de server voor uitgaande email (SMTP) is verificatie vereist."
Met de keuze "De zelfde instelling gebruiken als voor de server van inkomende."

ik denk dat je het in die richting kunt zoeken.
 
Hey manamana,

mijn privé-account in Outlook was al zo ingesteld. Maar het probleem blijft zich stellen.
mijn werk-account kan ik deze instellingen niet zien.

Groetjes,
Marnik
 
Wat is werkaccount is dat op je werk of je werk thuis of voor....., of bij een bedrijf. Is er een systeembeheerder op je werk?
 
De werkaccount is een account die je ook met mailadres en wachtwoord kunt openen in Outlook op mijn privé PC, waar ik ook nog een twee andere privéaccounts in heb staan (hotmail.com en skynet.be).

Op mijn werklaptop enkel de account van het werk.

Op zowel mijn privé-PC als werklaptop heb ik dit voor. En systeembeheerder (die enkel mijn werklaptop beheert) weet het ook niet. Ze hebben dit nog niet eerder gezien.

Ik gebruik op mijn privé-PC wel de Office licentie van het werk. Misschien is dit het verband tussen het verkeerd lopen op twee computers die verder niets met elkaar te maken hebben.
 
Die van je werk is denk ik een exchange account en daar kun je verder niets mee met dien verstande dat deze van je werk is en idd beheerd wordt
 
Klopt, maar aangezien ik het ook heb met mijn privé-account op mijn privé PC waar de instellingen staan zoals in je eerste post vermoed ik een ander probleem.

Ondertussen wel het volgende opgemerkt.
Ik verzend mijn berichten niet meteen, maar laat ze even in het Postvak Uit zitten.
Als ik dat Postvak uit niet open. En op Verzenden klik, dan gaat de mail weg.
Als ik even het Postvak Uit open zie ik het bericht met het foute icoontje. Zelfs wanneer ik verder niets meer doe en meteen terugkeer naar Postvak In en op verzenden klik is het kwaad geschied. De mail blijft hangen.
Meteen verzenden zou dus de oplossing zijn, maar daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Soms wil ik meerdere mails maken en ze dan in één keer allemaal verzenden.
Dat lukt, maar dan mag ik zeker Postvak Uit niet even op en klikken.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies welke outlook je gebruikt, maar ik denk dat je profiel dan beschadigd is. :rolleyes:
 
Outlook Microsoft 365. Volgende week gaat de hele laptop herinstalleerd worden.
Hopelijk gedraagt outlook zich daarna dan een beetje.
Er zijn meerdere issues. Zo gaat ie uit zichzelf een eerdere acceptatie van een (reeds gepasseerde) meeting elke vijftien minuten opnieuw doorsturen. Ik hoop dat de organisator van die meeting niet elk kwartier een melding krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan