• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

5 Jaren plan financieel Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Berichten
230
Hoi allemaal,

Ik wil nu eindelijk voor mijzelf beginnen, maar de bank vraagt dan om een 5 jaren plan (financieel) Als ik online kijk wordt je helemaal gek door de variatie.

Heeft iemand een tip/voorbeeld van een goede site waar ik de template kan downloaden?

Thanks
.
 
Ik zou eerst uitgaan van je eigen business plan. Of overleggen met de bank wat zij willen zien. Je schiet er weinig mee op als je allerlei bestanden van het internet af plukt en invult, die vervolgens door de bank als broddelwerk in de grijze container terecht komen. Oftewel: kijk wat je nodig hebt, en werk daarvandaan terug. Niet andersom.
 
ja tuurlijk absoluut heb jij gelijk. Alleen ik zoek een soort template waarin ik het kan verwerken.
 
Welke handel/bedrijf/producten/dienstverlening? Welke ervaring, huidige omzet en jaarrapporten heb je?
Ik heb er geen verstand van, maar lijkt mij dat je dat samen met een accountant moet opstellen. Wat zijn anders die cijfers in jouw eigen plan waard, vraag ik me af.
 
Gaat om Retail business. Ik wil daar dan mijn verwachte omzetten invoeren (obv marktonderzoek en verwachting) , kosten rente enz...
 
Kijk eens of hier wat bij staat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan