• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Cel uitkomst naar datum van die dag verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Astralc

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 okt 2021
Berichten
1
Hoi allen,

Dit is mijn eerste post en kan het hier niet vinden, maar er zijn wel heel veel goede antwoorden op vragen, dus probeer hier mijn geluk.
Ik kom er niet uit en doe dus iets niet goed of het kan niet.

Ik wil dat een cel met elke dag een andere uitkomst op basis van de datum automatisch op basis van die datum terug komt op een ander tabblad en dat moet repeterend zijn op basis van de datum van de dag. Dus zeg 19-11-2021 500,00 zaken worden aangepast en 20-11-2021 600,00 en dan komt er op dat tabblad omdat de datum gekoppeld is aan de datum van vandaag op die specifieke cel een nieuwe regel and so on.

Vraag is dus hoe maak ik een link naar opeenvolgende cellen op basis van de datum als gekoppeld aan een dagelijks wisselende uitkomst van een vaste cel naar ander tabblad en laat ik dit opeenvolgend zijn op basis van de datum.

Hoop dat iemand hier het antwoord heeft, alvast bedankt!
 
Allereerst welkom bij HelpMij! Ik snap niet helemaal wat je wilt, en waar die gegevens dan moeten komen te staan. Het is altijd verstandig om een bestandje mee te sturen met je vraag, waarin het vraagstuk duidelijk te zien is.
En alvast een tip (je bent immers nieuw): gebruik de QUOTE knop niet om te antwoorden. Daar is hij niet voor bedoeld :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan