OUTLOOK 2013 haalt niet alle email op

Status
Niet open voor verdere reacties.

city guy

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2010
Berichten
710
Goedendag allemaal,
ik loop tegen een merkwaardig probleem aan.

Mijn outlook 2013 heeft voor het laatst afgelopen donderdag email opgehaald. Daarna werd wel verbinding met de server gemaakt, maar nieuwemail werd niet meer gedownload.
Gisteren heb ik geprobeerd de mailvoorziening te herstellen, zonder resultaat, maar het verzenden van email gaat wel goed. Het advies van het hostingbedrijf is om het outlook-account opnieuw aan te maken. Maar ik twijfel, want raak ik daardoor mijn OST-bestand kwijt?

Vandaag ben ik weer bezig om e.e.a. te herstellen. Er staan genoeg emails klaar (dat zie ik met de webmail) maar er wordt maar één emailtje gedownload. Een testmail van mij wordt ook niet opgehaald.

Komt iemand dit probleem bekend voor?

Dank voor het meedenken
 
Laatst bewerkt:
@manamana Ik ben hiermee aan de slag gegaan. Ik meld later de uitkomst
 
Dit heeft niet geholpen. Uiteindelijk bleken zowel de PST als de OST hierdoor verdwenen te zijn. Helaas.
 
De ost bestanden staan wel meestal in een verborgen account map.
https://support.microsoft.com/nl-nl...t-en-ost-222eaf92-a995-45d9-bde2-f331f60e2790

[FONT=&amp]Het offline Outlook-gegevensbestand (.ost) wordt ook opgeslagen op [/FONT]station:\Gebruikers\gebruiker\AppData\Local\Microsoft\Outlook[FONT=&amp]. De meeste gegevens blijven op de server staan. Items die lokaal worden opgeslagen, moeten echter een back-up maken. Bijvoorbeeld Agenda, Contactpersonen, Taken en mappen die alleen lokaal [/FONT][FONT=&amp]zijn gemarkeerd.[/FONT]

Dus als je dat herstelprogramma uitvoert en de mappen zijn niet zichtbaar zie je idd geen ost bestand, maar zijn niet echt verdwenen alleen niet zichtbaar....

Check dat nog even als dit niet gedaan mocht zijn.

https://support.microsoft.com/nl-nl...eergeven-97fbc472-c603-9d90-91d0-1166d1d9f4b5
Verborgen bestanden en mappen in Windows weergeven
  • Open Verkenner vanaf de taakbalk.
  • Selecteer Weergave> Opties > Map wijzigen en zoekopties.
  • Selecteer het tabblad Weergave en selecteer vervolgens in Geavanceerde instellingenVerborgen bestanden, mappen en stations weergeven en selecteer OK.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan