Laden sites duren lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.691
Beste forumleden.
Ik heb nu last van het lang duren/laden voor ik een site kan bezoeken. Er gebeurd het volgende , als ik naar een site wil dan staat hij wat te tollen
dan zie ik eerst een bericht van "de site is niet bereikbaar " gelijk daar achter aan kom ik gelijk wel op de site terecht wat zou dat kunnen zijn.
Het werkt allemaal goed maar dit is er zo ingeslopen volgens mij Ik heb niets veranderd volgens mij Niet dat het erg is maar het gaat nu wel storen
e de waele
 
Is het een specifieke site?
In welke browser is het?
Gebeurt het bij alle browsers?
Draai je bepaalde veiligheids/anti-virus software?
 
Hallo Aar
Ik gebruik Chrome en Edge Het is bij allebei de browsers Maar niet bij alle sites ,maar wel bij de meeste
Ik heb alleen de Windows beveiliging aan staan verder volgens mij niets .
volgens mij werkt alles gewoon
e de waele
 
Welke sites zijn het? Misschien ligt het daaraan.
 
Goede morgen.
Ik heb vandaag geen last van het laden Het zit mischien toch in verschillende sites zodra ik er een vind die niet snel wil laden dan ga ik mij hier weer melden Of dat er weer een periode aanbreekt dat hij weer van die kuren heeft ga ik dit hier melden welke sites dat zijn Het zelfde probleem heb ik ook met mijn internet toegang Vandaag gelijk goed direcht op het internet Ik heb morgen veel kans dat ik handmatig moet verbinden
tot hier dan even maar een pauze inlassen
e de waele
 
Doe eens een opschoning met CCleaner. Kijk even na wat aangevinkt staat. Kijk onder Opties > Cookies na welke je wilt behouden (van links naar rechts) anders ben je bepaalde wachtwoorden kwijt van die sites.
 
Heb net CC gedraait was ik wel even zoet mee om de cookies uit te zoeken van links naar rechts Maar ook van rechts naar links .
Ik snap niet hoe ik aan die vreemde sites rechts kom die ga ik echt niet bewaren
Maar ik heb nu opnieuw opgestart en zie wel wat het opleverd kan in iedergeval niets kwaad
bedankt voor deze tip
e de waele
 
Wellicht staan ze bij Versio, die heeft storing.......Dddos aanval.
 
Normaal is, als je Cookies wissen hebt aangevinkt in CC, dan is na het opschonen de linkerhelft onder > Opties > Cookies leeg. Die aan de rechterkant heb je er toch zelf in een ver verleden neergezet. Maar goed, dat maakt ook niet uit, je kunt ze gewoon naar links verplaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Klopt allemaal de linkerkant is nu na controle geheel leeg bedankt zal daar voortaan eerder naar moeten kijken
e de waele
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nu last van het lang duren/laden voor ik een site kan bezoeken. Er gebeurd het volgende , als ik naar een site wil dan staat hij wat te tollen
dan zie ik eerst een bericht van "de site is niet bereikbaar "
Je vraag heeft niets te maken met cookies :)
Cookies zijn onschuldig en kan je gerust laten staan. Een cookie werkt niet vertragend, het is geen malware en het is geen virus.
Een cookie is geen programma en kan zelf dus geen informatie versturen.

Browser cache legen kan helpen.
Zit je draadloos, kijk eens of het daar aan ligt.
Sommige websites zijn wat traag, bijvoorbeeld omdat er grote afbeeldingen op de pagina staan.

Vraagje: heb je veel wi-fi apparaten in huis, waarbij er ook langzame tussen zitten die aan staan?
 
Ik gebruik alleen wifi voor mijn laptop zelf en iets van mijn ipad maar dat is zeldsaam
Ik heb wel al gemerkt dat het bij bepaalde websites is dat het gebeurd maar is niet altijd het zelfde
Zo heb ik ook het probleem met mijn wifi Als ik opstart dan gaat hij gelijk op de wifi dat is goed
Maar het kan ook gebeuren dat ik hem zelf moet opstarten terwijl hij toch op automatisch staat ingesteld
Er zijn ook dagen achter een dat alles goed gaat Je kunt er totaal geen touw aan vast knopen
e de waele
 
Maar het kan ook gebeuren dat ik hem zelf moet opstarten terwijl hij toch op automatisch staat ingesteld

Dan is het wifi signaal onvoldoende sterk of het wordt verstoord door wifi in de omgeving (bijvoorbeeld buren).
Mijn gevoel zegt dat dit een wifi dingetje is, en niet een trage browser.

Mijn vraag van #11 hierboven?
 
Ik heb op mijn telefoon een wifi analyzer en deze slaat helemaal naar rechts (in het groene gedeelte ) uit tot min -40 dBm
wat kan ik nog anders doen ?? volgens mij werkt de wifi wel goed denk ik zelf
e de waele
 
Om wifi uit te sluiten kan je browsen met een netwerkkabeltje tussen router en laptop, dan heb je volle snelheid.
Als je dan ook problemen hebt dan is het niet de wifi.

Signaalsterkte en signaalkwaliteit zijn verschillende dingen. Je kan een sterk signaal hebben wat door andere wifi routers (buren) wordt verstoord.
Dan is de kwaliteit minder goed (of slecht). In dat geval heb je ook problemen met wifi.
 
Hallo

Ik zou toch eens controleren of op deze merkloze laptop wel de korrekte drivers voor het niet vermelde o.s. zijn geinstalleerd.

Je kan ook op veilig spelen en de drivers van de chipset fabrikant installeren.

Uiteraard ga ik er van uit dat het geheel technisch in orde is.

Speedtest ook eens laten lopen op zowel de lan , alsook wlan ...

Peter
 
Ik heb een netwekkabel besteld om dit uit te proberen ik laat het hier wel horen
Allemaal bedankt voor jullie medewerking zover
e de waele
 
Beste forum leden
Heb de netwerkkabel aangesloten (dus niets meer met wifi te maken ) Maar het probleem blijft het zelfde Ik heb nog steeds last van het tollen als ik naar een website ga. Dat is niet altijd de zelfde pagina das jammer anders was het misschien simpler op te lossen
Dan krijg ik eerst de melding " site is niet bereikbaar "dan een flits en de gezochte pagina staat op het scherm
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan