Aankoop camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

wafwaf

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2009
Berichten
63
Hey allemaal, ik zou graag een ipcamera plaatsen in mijn living en gang. (Voornamelijk om mijn hond in het oog te houden als ik er niet ben.) Maar mijn vriendin en ikzelf zijn een beetje bezorgd over de privacy/hackbaarheid van zulke cameras. Kan er iemand mij een merk aanraden dat niet overdreven duur is maar toch goede veiligheid biedt. Liefst ook een zonder abonnement, maar als het nodig is voor hogere veiligheid dan is het ok.
 
Laatst bewerkt:
Om de hond in de gaten te houden voldoet beeldtechnisch eigenlijk de goedkoopste camera al, maar u wil de hond misschien ook vanaf uw werk in de gaten houden en dan zit je met een netwerkprobleempje.
U krijgt van uw ISP waarschijnlijk een Dynamisch IP adres. Dus er zal een DDNS dienst gebruikt moeten worden om de camera bereikbaar te houden zonder elke dag in de router te duiken.
Belangrijk is dus bij de aanschaf hierop te letten. De configuratie hiervan kan voor een leek soms wel wat kopzorgen opleveren maar meestal lukt dit wel al de juiste poort opengezet is in de router.
Reolink heeft vast wel een geschikte camera dat bij uw budget past. Een DDNS activatie is hier bij ingesloten.
 
De simpele van de action is al toereikend, kan je volgen via de app op je mobiel zonder abbo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan