Classic View zoals op de afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.652
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
In deze link op de tweede afbeelding waar Classic View onder staat, staan pictogrammen. Is een dergelijke weergave ook mogelijk in Windows 10? Dus niet de Categorie, kleine en grote pictogrammen maar exact zoals de weergave op de afbeelding. Welk command of shell?
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik niet. De tweede afbeelding van mijn link geeft exact de gewenste weergave. De tweede link heeft meer betrekking op het Start Menu en ik bedoel de control panel, het configuratiescherm.
 
Laatst bewerkt:
@Senso, die weergave is van XP, je hebt zelf de opties al weergegeven die onder @Win10 er zijn en die wil je niet, is duidelijk, ook het "2e plaatje":
  • de Categorie
  • kleine en
  • grote pictogrammen

Vermoed dat een register sloop/aanpassing zal worden ALS het al überhaupt kan...
Waag er een Engelstalige Google search aan die geeft je de meest kans.
 
Ik dacht dat die van Vista was, maar maakt niet uit. Ik vond dat een overzichtelijke en herkenbare weergave, maar zal dan wel niet mogelijk zijn.
 
Tis van XP en de beta van Vista op die pagina. Ik heb geen idee of het dan ook definitief in Vista gekomen is, heb zelf Vista overslagen.
Zover ik weet waren er al heel lang tools om iconen te veranderen, dus heb je nog trek zoek ze op.... succes.
 
Laatst bewerkt:
Zoiets als in de bijlage is wel mogelijk in Windows 10:


Links onderaan in de zoekbalk typ je config en dan Enter. In dat scherm kun je rechts bovenaan kiezen voor kleine of grote pictogrammen.
 

Bijlagen

  • config.JPG
    config.JPG
    110,9 KB · Weergaven: 16
Laatst bewerkt:
Die is alom bekend. Toch bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan