Game Words with Friend op facebook/messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dizzylizzy

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
101
Hallo,
ik speel dagelijks Words with friends, en Word Blitz.
Op laptop, en via facebook.
Telkens ik een zet doe krijg ik een melding op messenger dat ik gespeeld heb, en als de vriend gespeeld heeft krijg ik ook een melding op messenger. Heel vervelend want een gewoon berichtje van een zin wordt overrompeld door deze meldingen.
Ik heb op facebook melding voor apps al uitgezet ; op facebook is de melding nu verwijderd, maar op messenger blijft het maar komen.
Heeft iemand een idee hoe of waar ik deze meldingen kan stopzetten aub ? Ik heb het spel al verwijderd, maar eens terug krijg ik diezelfde vervelende meldingen.
Ik heb contact op genomen met de uitgever van het spel, maar kreeg als antwoord dat mijn tekst niet duidelijk was (computervertaling zeker ?)
Graag uw hulp
met vriendelijke groeten,
Dizzy
 
Wie is de afzender van die berichten?
 
hallo,
dank voor reactie,
het is het spel zelf dat aangeeft dat ik gespeeld heb ; en dit verschijnt op messenger van de vriend met wie ik speel ; als hij een beurt speelt komt hetzelfde bericht
Dus ik speel bvb tegen X en heb X als vriend op messenger
als ik dan op messenger van die vriend kijk zie ik melding van het spel dat ik gespeeld heb, en ook als die bepaalde vriend gespeeld heeft. Het rare is dat die bepaalde vriend het niet krijgt of ziet ; het moet dus ergens aan de instellingen bij mij liggen ;
Is vervelend want als X me dan een gewone zin typt, staat het midden al die meldingen van het spel dat we spelen
en bij zo'n scrabble spel zijn er soms wel twintig meldingen, zowel van wat ik doe of die bepaalde vriend.
Ik probeer hier een voorbeeld bij te voegen
is niet evident om het uit te leggen, sorry
Lukt niet om een copy paste te maken van melding
toch bedankt om te reageren,
groetjes,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan