Bestanden telefoon niet zichtbaar explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

bierent

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2012
Berichten
377
Hallo,

Ik heb momenteel een desktop die een beetje lastig doet met bestanden van mijn telefoon inzien.
Telefoon is een redelijk nieuwe sony met android 11. Probleem is dat explorer lang laad als ik mijn telefoon open in windows. Dan krijg ik de keuze intern of sd kaart en hier loopt explorer dan altijd op vast. (kom enkel explorer weer uit door in taakbeheer even te beeindigen en opnieuw te starten)
Ook wanneer ik de software van sony gebruik (companion) ziet deze de telefoon wel maar laat die de optie bestanden niet zien.
Ik dacht eerst dat dit een probleem van de telefoon was maar wanneer ik de telefoon aansluit op mijn laptop kan ik meteen bestanden inzien en kopieren enzo.

Wat zou er bij mijn desktop voor kunnen zorgen dat deze zo lastig doen? Heb op de laptop juist minimale software staan dus zou ik eerder iets moeten verwijderen op mijn desktop? Of mist er een driver? Windows is gewoon up to date.

Berend
 
Andere beveiliging? Staan er onder Windows update > Optionele updates nog extra opties die daar betrekking op kunnen hebben?
 
Dergelijke bijlagen zijn vrijwel altijd ongeldig en niet zichtbaar. Volgende keer uploaden via de editor> Ga geavanceerd > Paperclip etc. etc. Bij voorbaat dank.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan