• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Excel gedeelte rij meenemen naar andere pagina dmv formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

mickmick

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2021
Goedemiddag,

Wij komen er niet uit met een kleine formule bij Excel. We willen door middel van het invullen van enkel een ‘cel’ een gedeeltelijke rij mee verwijzen naar een andere pagina.

Dus dat wij, door middel van een formule, op foto 1 in cel N2 een hoeveelheid invullen, en dat de een gedeelte van desbetreffende rij (K2, L2 en Q2) tevoorschijn komt op rij 7 van foto 2.
Op foto 2 willen wij dan de doorverwijsde cellen gerangschikt zien terugkomen.

Weet iemand de formule hiervoor? Je zou me erg veel helpen. Ik zit al sinds donderdag hiermee te stoeien.

Alvast bedankt!
Groeten Mick

Bijlagen

• foto1.PNG
    foto1.PNG
    24,9 KB · Weergaven: 26
  • foto 2.PNG
    foto 2.PNG
    25,2 KB · Weergaven: 24
hallo mick, welkom op helpmij.

graag een excel bestandje zonder gevoelige info. (geen foto)

Kun je handmatig ook eens de sheet invullen voor een aantal rijen?

Dus WAT wil je WAAR terug laten komen. Het is nu spoorzoeken...

Dag Alex,

Ik heb het bestand even leeggemaakt en tekst neergezet. Let op, de tekst start op Tab2. ik heb het zo duidelijk mogelijk proberen te nummeren.

Alvast bedankt voor het meekijken. Ik hoop dat ik duidelijke genoeg ben, anders laat het me maar weten dan probeer ik nog specifieker te zijn.

Vriendelijke groet,
Mick

Bijlagen

Dank je, dit verduidelijkt het e.e.a.

Welke versie van Excel gebruik je?

in je bestel lijst staan items die niet in je materiaal staat voorkomen, waar is dat voor?
moeten die blijven staan? of moet hij eerst leeg gemaakt worden? zodat er allen items uit je materiaal staat in komen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan