Loop maken voor producten on sale

Status
Niet open voor verdere reacties.

femke98

Meubilair
Lid geworden
16 dec 2006
Berichten
6.677
Op mijn website (webshop homepage) staat een loop voor nieuwe producten, call to action en ik kan nog aanvinken nieuwste berichten en Productcategorieën.
Die laatste 2 heb ik niet geactiveerd omdat ik die niet wil.

Wat ik wel wil maar wat er niet is, is ene loop voor artikelen on sale, in de aanbieding dus.
Ik heb de maker van het theme al aangeschreven, maar ik dacht...ik vraag het hier ook even.

Website; https://webshop.praktijk-havayah.nl/

Onder nieuwe producten zou ik dus graag iets willen met de titel Aanbiedingen. Kan dit gerealiseerd worden en hoe gaat dat?
Ik wil graag leren hoe.
 
is er een mogelijkheid iets van een databank te zien (het is ongebruikelijk en verwijder persoonlijke data zie gdpr)
Ik verdiep mij niet in wordpress te veel exploits die niet opgelost raken en niet overzichtelijke code dus ...
In uw geval plaats ik een webrender erbovenop die elke publieke pagina probeert te bewandelen en telkens url opslaat in databank (zoals zoekrobots dit doen) zo kan je elke nieuwe pagina vinden en dus aanduiden vervolgens kan je ook een kleine regel toevoegen die url gebruik telt en zo kan je de meest bezochte pagina in kaart brengen en aanbevelen.(iets complexer is dan per datum met count van maand en dus een trend in de paginas weergeven)
Die zelfde webrender is altijd zeer nuttig als je van cms of onbruikbare database naar een betere cms met een database met juist design .
Te bemerken dat er systemen zijn die dit voor gebruikers doen zonder enige toegang tot een database met grote problemen zoals verlies van gegevens of niet benaderbare gegevens.
 
Wat ik wel wil maar wat er niet is, is ene loop voor artikelen on sale, in de aanbieding dus.
@kenikavanbis. Dit is de vraag (in WooCommerce).
De vraag gaat niet over crawlen zoals een bot dit doet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan