Kan gekopieerde film niet afspelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo,Ík heb een zelfgemaakte film (MP4) gekopieerd naar een externe SSD schijf.
In de verkennet zie ik de film met het aantal MB's staan, maar als ik de film afspeel met VLC doet hij niets en geeft 0.00 min. aan.
Hoe kan dat?
 
Is dat enkel op de externe SSD-schijf dat hij niet afspeelt?
 
Dan zou ik eens kijken naar die schijf.
Wat doen andere bestanden?
 
Hallo

"Is dat enkel op de externe SSD-schijf dat hij niet afspeelt?"

Blijkbaar werkt uw film wel korrekt op een andere s.d. kaart , h.d.d. of s.s.d.

Gaat de verdenking uit naar die niet werkende s.s.d. drive.

Zet er met h2testw eens data op , de grootte van uw niet werkende film .... en doe dan een verify van die data met het prg.

https://h2testw.en.lo4d.com/windows

Er wordt niet echt veel bruikbare info door u gegeven , maar lijkt met de geleverde info een s.s.d. drive te zijn , die een verkeerde capaciteit weergeeft ...

Wordt veel toegepast op sjoemel drives komende van louche oorsprong (china , etc ...)

Hopelijk heb jij , of iemand die dit ooit mocht lezen iets aan deze info .

Peter
 
De schijf is exfat. Kan ik die zonder probleem naar ntfs formatteren. Hij komt inderdaad uit China.
 
Hallo

Zou niet beginnen met formateren , etc ....

Eerst controleren of wat de oorzaak is .... hopelijk voor u heb ik geen gelijk ....

Indien effektief defekt zou blijken , kun je een garantieclaim doen , of geld terug ....

Als je begint met formateren , kunnen ze dat aanvoeren als oorzaak defekt ... wat ze zeker niet zullen nalaten van doen.

De prijs zegt meestal ook al veel .... een 4TB drive b.v.b. voor een habbekrats .... of ... een hoge capaciteitsdrive met b.v.b. slechts u.s.b. 2.0 ....


Peter
 
Ik denk dat de leesnelheid niet voldoende is om direct een film af te spelen. Wat wel raar is bij een SSD.
Dit heb je ook met goedkope SD kaartjes, dan duurt het steeds een minuut om een paar seconden af te kunnen spelen.
Hoeveel snelheid haal je als je iets groots kopieert naar de SSD?
 
met USB3 max. 18 en loopt regelmatig terug naar 0, maar gaat dan weer naar 15-18MP/s
 
Ik heb de hamer er op gezet en plat geslagen. Nooit meer schijven bij AliExpress.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan