afzender blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

DJos1952

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2020
Berichten
39
Dag
In mijn outlook staat bij ongewenste mails een verbodsteken. waarom staat dit daar, en hoe krijg ik dit weg?
 
Heb je een voorbeeld?
 
Dag

Ja ik heb een voorbeeld maar kan het niet plaatsen.
is een jpg bestand maar het lukt niet, kan ik het niet prive doorsturen?
grtjs
Jos
 
Nee, dan kunnen anderen het niet bekijken.

Je kan het uploaden op www.imgbb.com, en deel die link hier in het forum.
 
Zo kan je een JPG invoegen

1. Klik op Ga geavanceerd knop (onder tekstvak)
2. Klik op het wysiwyg knopje, linksboven op knoppenbalk
3. Klik op "Voeg afbeelding toe" knopje.

Afbeelding.jpg
Noot 1: Belangrijk is dat knopje linksboven wysiwyg.jpg niet is ingedrukt.

Noot 2: Kies een bestand Van Computer (niet van url)

image-upload.png

Noot 3: Toegestaan zijn .jpg .png .gif (voorkeur is jpg)
 
Laatst bewerkt:
ok ga het nu proberen.
Zo gaat het ook niet, krijg de volgende melding "deze PNG heeft niet het goede bestandsextentie"
En het is een JPG

Grtjes
Jos
 
Uhh, ik denk dat je het verbodsbord bedoelt.....dat hoort er te staan, daarmee bedoelen ze dat je afzenders 'verbied' in je mailbox terecht te komen, niet dat jij niet bij die optie kunt komen, gewoon doorklikken dus.
 
Dus als ik het begrijp, zal de mail niet meer in mijn spam verschijnen als ik deze blokkeer?
 
Zo gaat het ook niet, krijg de volgende melding "deze PNG heeft niet het goede bestandsextentie"
En het is een JPG
Nog even over dit ;) mogelijke oorzaak: het forum ziet een .png afbeelding maar je hebt de bestandsnaam verandert in .jpg
Als je de naam van het bestand wijzigt in .png , werkt het dan wel?
 
Dat is mijn probleem, ik ben niet zo goed in die dingen omzetten naar png, bestand had ik niet omgezet in jpg, het was een jpg bestand.
Maar een van de leden heeft mij de oplossing gestuurd en had mij een www doorgestuurd waar ik het bestand wel kon downloaden.
Je mag me altijd eens doorsturen hoe ik dit op een gemakkelijke manier kan omzetten, is gemakkelijk voor in de toekomst.
Alvast bedankt voor de info

Grtjes
Jos
 
Je mag me altijd eens doorsturen hoe ik dit op een gemakkelijke manier kan omzetten
Ga naar de IrfanView website
Download en installeer
- 64-bit IrfanView installer
- 64-bit Plugins installer

Met IrfanView kan je heel snel een afbeelding openen en met "Opslaan als" in een ander formaat opslaan.

irfanview.jpg

Behalve dit zitten er veel meer mogelijkheden in. Voordeel van dit programma: supersnel.
 
Laatst bewerkt:
Een vraag die van jezelf is kan je rechtsboven op de pagina op opgelost zetten.

opgelost.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan