Thunderbird bijlage openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Berichten
444
Niettegenstaande ik het vinkje "dit vanaf nu automatisch doen enz..." aangevinkt heb, blijft Thunderbold de vraag stellen "wat moet Thunderbold met dit bestand doen?".
 

Bijlagen

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    16 KB · Weergaven: 72
Spijtig Manamana, VLC verwijderd en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat.
 
Eerst opslaan en dan openen? Dat wil nog weleens helpen.
 
Probeer die skilift bla bla bla..... met een zoekopdracht te zoeken in je computer.
 
Laatst bewerkt:
Niets van bovenstaande tips hielpen. Toch bedankt voor jullie reacties.
 
Heel interessante link manamana maar ik heb er geen oplossing gevonden. Toch heel erg bedankt.
 
Dan is het lijkt mij onbegonnen werk. Nog een tip.....Kijk nog eens of er updates zijn en scan je computer eens uitgebreid op virussen. Mogelijk dat dit filmpje een virus bevat. Is het een prive filmpje? Heb je het van iemand gekregen?
Zomaar wat vragen, omdat het filmpje mogelijk een virus bij zich heeft of kan hebben, dat is misschien de reden dat het zich niet opent. Dat is dan een beveiliging die thunderbird mogelijk in zich heeft.
 
Laatst bewerkt:
Thunderbird beschikt over de laatste update. De vraag "wat moet Thunderbold met dit bestand doen" wordt gesteld bij alle bijlagen (mp4, txt, pdf ...) dus niet alleen bij de screenshot in bijlage. Norton 360 vindt geen virus. Hopende dat ik vroeg of laat het probleem kan oplossen, wil ik u nogmaals bedanken.
 
"opties" en "geavanceerd" zijn niet terug te vinden in het tabblad extra.
Ik ga waarschijnlijk binnenkort Windows 10 terug installeren want "bluetooth" werkt vanaf gisteren ook niet meer. Misschien dat het probleem met Thunderbird na herinstallatie ook opgelost is.
 
Dan denk ik dat je profiel beschadigd is. Het kan bijna niet anders. Google daar maar eens op.
 
Profiel verwijderd en nieuw aangemaakt: zonder resultaat.
Windows opnieuw geïnstalleerd: zonder resultaat.
Ik zal dan maar telkens dat vinkje blijven aanduiden.
 
Bijlage openen in Thunderbird.

Ik zit met hetzelfde probleem. Er staat dat de vraag is opgelost, maar ik zie geen antwoord.
Olbers5
 
Knap lastig om dit op[ te lossen. Heb je echt alles geprobeerd wat daar staat. Anders probeer eens een andere player of zo.:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan