Geschiedenis van IP adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

minidick44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2021
Berichten
2
Is het mogelijk om mijn IP adres te achterhalen van een vorige aanbieder.
Ik heb problemen met Delta en ik hoop dat ik kan kijken wanneer ze mijn ip adres hebben overgenomen van mijn oude provider Solcon.
Bij voorbaat dank
minidick44
 
Heb eventjes mijn mede mod gevraagd om je vraag te verplaatsen naar de juiste sectie.
De sectie helpmijdagen is hier niet voor bedoeld.



En verplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het probleem is, dat Delta ten onrechte mijn internet verbinding heeft overgenomen van Solcon en ik probeer nu te achterhalen wanneer dit gebeurt is.
 
In de regel moet je dan toch ook een ander modem hebben ontvangen. Of op zijn minst instellingen zodanig hebben gewijzigd voor aansluiting aan het netwerk van een andere provider.

IP adressen zijn alleen nog terug te vinden in de database die van overheidswege moet worden bijgehouden. Daar heb je zo geen toegang toe, zelfs niet met een beroep op de AVG.

IP adressen kunnen niet worden overgenomen. Deze zijn in "bezit" van een provider en die kan hij niet zomaar doorgeven aan een andere provider. Zal een provider in deze tijd ook zeker niet vrijwillig gaan doen omdat de IPv4 adressen beginnen op te raken.
 
Ik heb problemen met Delta en ik hoop dat ik kan kijken wanneer ze mijn ip adres hebben overgenomen van mijn oude provider Solcon.
Het probleem is, dat Delta ten onrechte mijn internet verbinding heeft overgenomen van Solcon en ik probeer nu te achterhalen wanneer dit gebeurt is.
Je kiest zelf voor een provider en die 2 hebben niets met elkaar te maken, de ene is van KPN en Delta van EQT.
Die nemen echt geen ip adressen van elkaar over, je krijgt gewoon eentje van de provider waar je een abbo van hebt.

Heb je problemen met je internetverbinding, ga naar je provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan