Beveiligde Handtekening in Word

Status
Niet open voor verdere reacties.

GMP750

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 nov 2021
Berichten
1
Goedemorgen,

Ik krijg de vraag van een docent of het mogelijk is om een document in Word te ondertekening met een digitale handtekening, maar dan wel zo dat deze niet daarna door anderen gebruikt kan worden.

De docent tekent namelijk een opdracht van student X af en wil zeker weten dat student Y niet deze digitale handtekening kan knippen en kopiëren onder zijn eigen document.

Wie kan mij helpen ?

Alvast bedankt,
Peer
 
Iets dat op je beeldscherm wordt getoond kan altijd worden gekopiëerd om ergens anders weer te worden geplakt.
 
Je kunt documenten best digitaal ondertekenen maar dat is een proces. Een plaatje van een digitale handtekening in een document is op vele manieren te reproduceren, desnoods met een screenshot. Dus daar kun je verder ook geen waarde aan hechten. Ik zou me daar ook verder niet zo druk over maken, want je kunt een handtekening tenslotte óók al namaken vanaf een fysiek document. Los eerst eens de problemen op die je blijkbaar nu al hebt. Want blijkbaar vertrouwt de waard zijn gasten niet en dat lijkt mij een veel groter probleem :).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan