Werkblad gegevens wegschrijven via userform in tabel

Status
Niet open voor verdere reacties.

JefMang

Gebruiker
Lid geworden
20 sep 2019
Berichten
22
Beste forum leden,
Eerder hebben jullie mij uitstekend geholpen met jullie deskundigheid op gebied van VBA excel. Opnieuw heb ik een probleem waar ik jullie hulp voor nodig heb.
Het probleem is als volgt ( zie ook bijlage bestand reistijden.xlsm) : In mijn registratiesysteem wil ik reistijden gaan registreren. Hiervoor geef ik in de range C16:AG16 de totale reistijd op (heen en terug) bv. 2:00 uur.
Het is de bedoeling dat ik 200 ingeef en na het drukken op enter opent zich de userform reistijd, waarbij ik de detail info ingeef in heen van - tot en terug van - tot (bv heen van: 6:00 tot 7:00 en terug van heen : 16:00 tot 17:00).
Als deze informatie is ingegeven in de textboxen op de userform dient de knop registratie geactiveerd te worden en zou in de tabel4 op het blad reistijden moeten bijgeschreven worden.
Tabel4 bestaat uit 5 velden nl. Medew ; Van1; Tot1 ; Van2; Tot2 waarbij :
Medew is samengesteld uit de identificatienr. van het ingave blad en de datumwaarde uit rij 5 van het ingave blad in de kolom waar de reistijd is ingegeven, daarna volgen de reistijden uit de userform.
Het lukt mij niet om het veld medew en meer specifiek de datum waarde van de actieve kolom op het ingaveblad weg te schrijven in de tabel.

Zouden jullie mij nogmaals kunnen bijstaan en mij vertellen waar ik in de fout ga ?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • Travelling.xlsm
    190,3 KB · Weergaven: 10
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan