Digitaal ingevuld PDF staat niets op als ik het opstuur/verzend

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Beste forum leden
Ik heb een vraagje over het digitaal invullen van een PDF formulier Ik heb voor mijn zorgverzekering een digitaal PDF formulier ingevuld voor de KM vergoeding Het is volgens mij goed ingevuld en ondertekend. Als ik deze PDF naar mij zelf stuur dan staat alles er op . stuur ik deze naar mijn tussen persoon van mijn verzekering is het ook goed Stuur ik deze zelf naar mijn zorgverzekering dan zou er niets op staan ?? Hebben jullie daar ook al eens mee temaken gehad ?? Of zo iets meegemaakt vreemd toch
e de waele
 
Oei leesvoer Ik ga er mee aan de slag vreemd dat mijn verzekeraar dat wel kan lezen Ik zie wel dat er meerder problemen zijn met ingevulde PDF formulieren Had er nog nooit van gehoord Ik ben weer even bezig bedankt er voor
e de waele
 
Alle pc's zijn weer anders. Kwestie van (mail) beveiliging, programma (Adobe Reader e.d.) of browser? Is moeilijk reproduceerbaar. Ik open pdf's vaak met Firefox. Rechtermuisknop > Openen met...
 
Alles is opgelost het probleem lag bij de zorg verzekering Meerdere klanten hadden dit zelfde probleem
Als ik deze PDF naar mij zelf stuurde en naar de tussenpersoon van mijn verzekering ging alles goed
Dus het kon bijna niet anders dan aan de verzekerings maatschappij liggen
Ik heb zo wat alles weer eens doorgelezen, allen weer heel veel dank voor jullie medewerking
e de waele
 
Zou mooi zijn als de verzekeringsmaatschappij nota's verstuurt de leeg zijn. Hoef je ook niets over te betalen.;):d:d:d
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan