account kpnmail in MAIL van Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

sgrav000

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
929
Een vriend van mij heeft kpnmail van KPN in MAIL van Windows 10. Sinds enkele weken werkt zijn inkomende mail niet meer. Zijn uitgaande mail werkt normaal. Als hij MAIL accounts opent en daarna kpnmail-account dan ziet hij dat de optie om de synchronisatie-instellingen voor postvak niet aanklikbaar is, evenmin "opties voor het synchroniseren van inhoud". Het zou immers kunnen dat zijn synchronisatie niet aan staat. Hoe kunnen we die opties openen. We hebben er wel aan gedacht het account te verwijderen en opnieuw te installeren. We zijn bang dat alle post dan ook verwijderd wordt. We hebben ook de adressen van inkomende en uitgaande servers die op IMAP stonden omgezet naar POP3. Het hielp niets. toen de IMAP adres voor inkomende mail weer teruggezet. Het hielp niet. Wat kunnen jullie ons aanraden?

bvd sgrav000
 
Als je het account verwijdert, dan worden de mails niet verwijderd hoor.
En anders kan je dat toch wel backuppen... :)
 
account KPN mail in MAIL van Windows 10

Dank Aar voor jouw antwoord. Natuurlijk back-uppen, zoals je zegt. Waar kan ik in Windows 10 de storage vinden van de KPN mail. Ik heb al veel geprobeerd ergens in C:/users/sgrav enz. (ik probeer het op mijn computer uit) denk ik uit mijn ervaring met eerdere versies van Windows. Ontzettend moeilijk te vinden.
Graag reactie,

sgrav000
 
account-kpnmail-in-MAIL-van-Window

Ik ben doorgegaan op het advies te back-uppen. IK heb het programma Mailstore gevonden en probeer nu het postvak in de door Mailstore archivering te betrekken. Maar er moeten ook heel wat submakken van Postvak in mee maar die pakt hij niet op. Er staat dat als wij geen submappen op geven dat Mailstore dan automatisch alle submappen meepakt. Maar dat doet hij dus niet. Heeft dat te maken met het feit dat er een POP3 verbinding is en moet het lopen via IMAP? Enfin hoe komt het dat niet alle submappen worden meegenomen? Graag een reactie.

sgrav000
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan