Last van irritante reclames die via Google op mijn telefoon opduiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Miauw

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2003
Berichten
1.033
Ik heb 2 smartphones die niet de nieuwste meer zijn, echter wordt ik dol van de reclames die voorbij komen, ik kwam het ook al op de computer van mijn moeder tegen.

Het betreft reclames via Google, is dat uit te zetten of te verwijderen?

Ik kom die reclames op verschillende fora tegen, ik kan mij niet voorstellen dat het van de fora zelf komt, het bedekt een heel stuk, niet te vergelijken met de normale forum reclames.

Het betreft:

Een Samsung Galaxy S4
Een Samsung Galaxy S5
Een computer op Windows 10

Heeft iemand enig idee hoe ik dat stapsgewijs kan verwijderen?

De computer zal denk ik een ander verhaal zijn, echter wel irritant, het lijkt op de zelfde manier te voorschijn te komen, ik denk alleen dat er in de computer troep zit, mogelijk op de smartphones ook.

Ik ben helaas wat traag met reageren, echter doe ik mijn best, mijn excuus daarvoor.

Alvast dank voor de moeite en mogelijke oplossing(en).
 
Laatst bewerkt:
Koop een Raspberry Pi, een SD-kaart en bouw je eigen centrale advertentie-blokkade-systeem voor binnen je netwerk, en dus ook via WiFi.

https://techacademy.id.nl/blog/pi-hole-installeren-op-raspberry-pi-tegen-online-reclame/

Werkt alleen niet met YouTube, daar moet je dan maar een abo op nemen. Maar de rest is dan wel netjes gefilterd.
Maar goed, vergeet niet dat sites ook hun brood moeten verdienen, en dat je wel verantwoordelijk bent voor inkomstenderving.
 
Laatst bewerkt:
@Aar,

Ik heb een gedeelte van mij tekst aangevuld, het betreft reclames die volgens mij niet door de website weer gegeven worden, dit lijkt van Google zelf te komen en bedekt een heel stuk van de pagina waardoor het vrijwel onleesbaar wordt.
 
Bedoel je die advertenties bovenaan de site, die over de site heen liggen? Dat zijn inderdaad Google Adsense advertenties.
 
Bedoel je die advertenties bovenaan de site, die over de site heen liggen? Dat zijn inderdaad Google Adsense advertenties.

Ja, die zou ik graag weg willen hebben, deze gaat over de pagina heen waardoor zwaar irritant.
 
Wat kan je doen is :
je surft naar google.com en gaat naar instelling geen cookies bijhouden (let op alle recaptcha gaan ook uit dienst, ook niet profesionele websites gaan onderuit dit doordat zij anticrime google chantage op de website hebben toegevoegd)(Als je iets beter kijkt tracht google overal een voet tussen de deur te plaatsen, om met die breekijzers bij gebruikers binnen te kunnen treden en elke vorm van gegevens bescherming af te breken)(door de veel onwetende programmeurs te misleiden en met een worteltje van een anali ... je klanten en hun gegevens weg te snoepen.)
(na analise is ook gebleken dat er tussen die gegevens dieven ook afpersers zijn , die foto's zouden hebben van uw naakt lichaam of ect)
dus als er twijfel zou bestaan over uw geslacht proberen die gewoon de twee uit.

verder kan je google onzichtbaar maken door dir windows/sytem32/drivers/etc/hosts file te manipuleren en volgende in te plaatsen
(openen met notepad of kladblok)
Code:
0.0.0.0     doubleclick.net
0.0.0.0     fls.doubleclick.net
0.0.0.0     googlesyndication.com
0.0.0.0     googleadservices.com
0.0.0.0     google.com
0.0.0.0     2ememain.be
0.0.0.0     ebayclassifieds.net
0.0.0.0     facebook.com
0.0.0.0     adnxs.com
0.0.0.0     criteo.com
0.0.0.0     brandmetrics.com
0.0.0.0     gemius.pl
0.0.0.0     demdex.net
0.0.0.0     indexww.com
0.0.0.0     rubiconproject.com
0.0.0.0     2mdn.net
0.0.0.0     openx.net
0.0.0.0     zemanta.com
0.0.0.0     outbain.com
0.0.0.0     3lift.com
0.0.0.0     bedtrad.com
0.0.0.0     licdn.com
0.0.0.0     criteo.com
0.0.0.0     gemius.pl
0.0.0.0     caslemedia.com
0.0.0.0     360yield.com
0.0.0.0     rubiconproject.com
0.0.0.0     google-analytics.com
0.0.0.0     google.be
0.0.0.0     justpremium.com
0.0.0.0     clarium.io
0.0.0.0     adsafeprotected.com
0.0.0.0     krxd.net

verder kan je in je firewall enkele leuke instellingen doen en ipranges blockeren.
 
Ja, die zou ik graag weg willen hebben, deze gaat over de pagina heen waardoor zwaar irritant.
Die kan je inklappen hoor.
Maar als je binnen je hele netwerk ad's wilt filteren raad ik de PiHole aan.

Bericht van Kenikavanbis is overigens niet relevant.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan