bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansenfjh

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2011
Berichten
8
Na eenmalig gebruik van bluetooth is deze knop verdwenen uit de windows10 instellingen .Hoe te voorkomen dat ik iedere keer als ik bluetooth wil gebruiken opnieuw de driver moet installeren ? Hoe kan ik de bluetooth knop permanent bij de instellingen blijven gebruiken ?
 
Beste Lange Pier, Ik heb helemaal geen Bluetooth "apparaatbeheer" dus ook niet bij "verborgen apparaten en ook niet bij instellingen. Dan te weten dat vanmorgen bluetooth goed werkte
en na een windows update is het foetsie !!
 
Heb dit helaas ook al eens meegemaakt. Oplossing voor mij (in ieder geval enigszins): wanneer Bluetooth werkt, verwijderen via Apparaatbeheer én daarbij kiezen voor het verwijderen van de driver. Daarna opnieuw opstarten en Windows Update draaien. Hierbij goed opletten onder "optionele updates" > "stuurprogramma's".
Alle updates aanvinken, laten updaten en herstarten.

De kans is groot dat je nu de meest actuele drivers ophaalt en van de problemen verlost bent.
 
@ ariane01: Zou je een vraag willen maken en niet in iemand anders zijn of haar vraag mee willen liften. Dis is voor de helpers en voor de TS niet overzichtelijk.
 
Beste Ariane,

In der veronderstelling dat ik mijn vraag onder mijn EIGEN naam gesteld met mailadres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan