oplaadsnoer voor Iphone

Status
Niet open voor verdere reacties.

doorpletten

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2010
Berichten
198
mijn zoon van 13 sloopt echt om de haverklap zn oplaadsnoer,

eerst kocht ik goedkope snoertjes van een tientje maar die stoppen al snel met opladen.
ben dus nu alweer een tijdje over op de orginele apple maar dat kost me een rip uit mn lijf,

weet iemand hier misschien een goede vervanger die niet snel kapot is en het ook na een update blijft doen?
 
Of een hartig woordje met je zoon spreken? Lijkt mij niet de bedoeling dat hij dingen sloopt.

Opvoedkundige maatregelen nemen:
Bij elke kapotte snoer een week niet gamen, ofzo?
 
Google "iphone power cable break".
Apple weet dat de kabeltjes sneller breken, door de mooiere maar minder goedwerkende tule.
De stoffen laadkabels zouden dit probleem minder hebben en langer moeten meegaan.
 
draadloos opladen een optie ?
 
Hallo

Weet niet of ze die nu nog hebben , maar indertijd hadden ze deftige in action.

Waren met stof bekleed.

Koop de korte exemplaren , niet de lange , scheelt veel in de max. oplaadstroom.

Zoiets rond de aansluiting kabel connector helpt ook , want daar sneuvelen ze meestal.

https://www.benl.ebay.be/itm/253887207321?hash=item3b1cdb5799:g:jAsAAOSwIsxbpQ9d

Je zou ze hem ook zelf kunnen laten betalen .... gegarandeerd sneuvelen ze niet meer , of gaan ze zeker langer mee ....

Peter
 
Laatst bewerkt:
Of een hartig woordje met je zoon spreken? Lijkt mij niet de bedoeling dat hij dingen sloopt.

Opvoedkundige maatregelen nemen:
Bij elke kapotte snoer een week niet gamen, ofzo?

hahaha dat hebben we al lang gedaan. het probleem is dat ze de hele dag op die telefoons zitten dus snoer erin en op de iphone,
daar mee trekken ze toch aan de kabel, dan zou je zeggen koop een langere kabel, maar dan denken ze nog meer ruimte te hebben en gaan ze anders op bed of bank liggen en trekken ze toch
het snoer weer strak.
 
Hallo

Weet niet of ze die nu nog hebben , maar indertijd hadden ze deftige in action.

Waren met stof bekleed.

Koop de korte exemplaren , niet de lange , scheelt veel in de max. oplaadstroom.

Zoiets rond de aansluiting kabel connector helpt ook , want daar sneuvelen ze meestal.

https://www.benl.ebay.be/itm/253887207321?hash=item3b1cdb5799:g:jAsAAOSwIsxbpQ9d

Je zou ze hem ook zelf kunnen laten betalen .... gegarandeerd sneuvelen ze niet meer , of gaan ze zeker langer mee ....

Peter

Ik ga even kijken, thnx.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan