Alinea wordt grijs en heeft kadertje eromheen

Status
Niet open voor verdere reacties.

HildeVH1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2021
Berichten
4
Ik heb een tekst in Word waar sommige alinea's lichtgrijs kleuren als ik er met de muis overga.
Als ik in de alinea klik, dan wordt een lichtgrijs kadertje zichtbaar met links vooraan 3 op elkaar staande bolletjes. Als ik op die bolletjes klik, wordt de hele alinea geselecteerd.

Hoe komen die erin? Welk nut heeft het? En vooral: hoe krijg ik het weg?
 

Bijlagen

  • Schermafbeelding Word.png
    Schermafbeelding Word.png
    7,3 KB · Weergaven: 34
Een cursus 1e beginselen van Word al gevolgd ?
 
euh ja...
Ik gebruik Word al heel lang maar dit is echt nieuw voor mij. Anders zou ik het niet vragen, hé ;-)
Op de afbeelding is te zien hoe het eruit ziet.
Maar bedankt voor je behulpzame antwoord
 
Laatst bewerkt:
Nóg behulpzamer: je hebt een ActiveX tekstvak (of meerdere) in je document gezet.
 
Nóg behulpzamer: je hebt een ActiveX tekstvak (of meerdere) in je document gezet.

Dankjewel, hiermee kan ik verder!
Voor alle duidelijkheid: de tekst is niet door mij opgemaakt, maar is een tekst van iemand anders.
 
Ik vroeg niet hoe lang je met Word werkt.
Het probleem van veel Word gebruikers is, dat ze het programma nog steeds als een vervanging van een typemachine beschouwen (en bijv. heel veel spaties gebruiken ipv tabs, inspringen of een tabel).
Verruim je blik en volg een cursus of neem een basisboek van voor naar achter door,
 
Ik vroeg niet hoe lang je met Word werkt.
Het probleem van veel Word gebruikers is, dat ze het programma nog steeds als een vervanging van een typemachine beschouwen (en bijv. heel veel spaties gebruiken ipv tabs, inspringen of een tabel).
Verruim je blik en volg een cursus of neem een basisboek van voor naar achter door,

Heel fijn dat jij aan de hand van mijn vraag ook meteen weet wie ik ben en wat ik doe.
Ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen zijn en dat je nooit alles kan weten. Daarvoor zijn er toch fora als dit?
Maar dankzij AccessGuru is mijn vraag beantwoord en mijn probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan