faceboek doet moeilijk en alleen in win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

bmwpiet

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2011
Berichten
617
Kom in win 10 niet meer op Fb, heb 1 regeltje geplaatst over een trein, die na lange tijd weer reed.
Probleem is alleen op wind 10. Niet op de andere apparaten
virusscan gedraaid , hielp niet.
 
Laatst bewerkt:
helpt niet

Is nu gelukt voorlopig.
 
Laatst bewerkt:
Misschien moet je echt eens wat meer vertellen over wat je doet, wat er gebeurt en wat je ziet?
Dit is nu echt zo'n typische glazen bol vraag.

Ik vraag me af of het feit dat je iets over een trein die weer rijdt (DDZ misschien?) typt, echt relevant is voor je probleem?
 
Misschien moet je echt eens wat meer vertellen over wat je doet, wat er gebeurt en wat je ziet?
Dit is nu echt zo'n typische glazen bol vraag.

Ik vraag me af of het feit dat je iets over een trein die weer rijdt (DDZ misschien?) typt, echt relevant is voor je probleem?
Nee, de SGM stopt dit jaar na lange tijd. Ontworpen voor Zoetermeerlijn, zonder toiletten.
Nu veel Stadler sprinters.

En facebook kan ik weer inloggen
Ben alleen geblokt op een internationale groep, tot half januari, zonder opgave van reden.
 
Veel Stadler Sprinters? Mwah, die rijden vooral in Brabant. Aan die omloop is al jaren niks veranderd. Ben je niet in de war met de bestelling van de SNG van CAF?

Om welke groep gaat het? Ikzelf beheer ook een aantal grote groepen, dus ik kan eens kijken.
 
Ze rijden toch met Stadlers Dordt Sliedrecht. ? Betrapte er eentje richting Moerdijk. Een rode , vermoedelijk voor onderhoud naar Blerick.
Heb een probleempje bij de groep international Dutch recepies, culture and photos. Met 83,1 d leden tot emigranten in Australië toe. Ze vragen recepten over kroketten, plaatsen NL spreuken enz. Ik begrijp die mededeling niet van beperking. Zit er pas een maand op. Ze kopen soms een wagonlading pindakaas hagelslag en drop als ze daar een dutch week hebben.
 
Er rijdt sinds vorig jaar een serie sprinters Dordt Arnhem met die Mondriaan toiletten.
 
Het inloggen gaat wel weer, eigenlijk is het topic klaar. :cool:
Alleen nog het gedoe in de nieuwe groep is er nog. De protocollen begrijpen me nog niet altijd.
 
Laatst bewerkt:
de beheerder schakelt wel vaker de opmerkingen uit bij een foto. Dat moet wel bij een grote groep. Deze groep gaat over bloembollen, stroopwafels, nederlands eten en zoute drop of molens.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan