• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Punten tussen lange getallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geofferd

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2021
Berichten
2
Dag"collegas"


Sinds het switchen van server stuit ik op een probleem met het gebruiken van Excel.
Cijfers die er als volgt dienen uit te zien -> 2.01170000 zien er nu zo uit - 201.170.000 (zie screenshot)

Ik heb al verscheidene oplossingen uitgeprobeerd in de geavanceerde instelling but to no avail...

Iemand die een idee heeft hiervan? Of dit ook al heeft meegemaakt?

Alvast erg bedankt!

zCEL8wxC8M8RsPsR4PsR6PS6z5SA8AAAAwYST8AAAAwISR8AMAAAAT9v87Nudrsk4AYAAAAABJRU5ErkJggg==
 
Ik zou het getal idd als een kommagetal kunnen invoeren. Dit is echter onmogelijk mits het om een zeer grote dataset gaat.

Ook het uitvinken van het vakje "[FONT=&quot]1000[/FONT][FONT=&quot] scheidingsteken (,) gebruiken" werkt niet. Dit stond al uitgevinkt. [/FONT]
 
Je screenshot is er niet.
Daarnaast plaats je beter een voorbeeld document.

Of geef aan dat een komma je decimaal scheider is?
 
hoe heb je die cijfers binnen gehaald ? (CSV, TXT, ...)
Je moet die kolom bij het inlezen behandelen als tekst, zodat excel daar niet snel van denkt dat het een getal is.
Desnoods zet je er een enkel aanhalingsteken voor := '
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan