• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Waarde in cel automatisch verdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan2812

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2018
Berichten
14
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een Excel-bestand voor werk. Ik ben al een heel eind, maar ik loop nu telkens tegen kringverwijzingen aan.

Ik wil graag dat bij het invullen van een 1 in C1, E1, F1, ect. de waarden onder de kopjes Geleverd (kolom D, F, G, ect.) worden in gevuld. De waarde is maximaal de waarde in de cel ervoor (Onder kopje Nodig, kolom C, E, G, ect.) of de waarde die in kolom AL staat. Ik loop nu telkens tegen het feit aan dat er kringverwijzingen ontstaan.

Mocht deze omschrijving te kryptisch zijn, dan hoor ik het graag. Dan zal ik het uitgebreider toe lichten.
 

Bijlagen

  • Overzicht WSI orders V2.xlsx
    29,7 KB · Weergaven: 14
Nu niet nee, omdat er nog geen formule in de cellen staan. Wat ik tot nu toe geprobeerd heb kwam telkens wel uit op een kringverwijzing. De formule is er nu alleen wel uit.
 
Ik heb het geprobeerd met ALS en OF functies. Ik gok alleen dat dat niet de juiste weg is
 

Bijlagen

  • Overzicht WSI orders V2.1.xlsx
    29,8 KB · Weergaven: 6
ik heb in Rij 6 de geleverden ingevuld er wordt (nog) niet naar de prioritijd gekeken.

als dat nodig is moet je de formule aanpassen of hier hulp vragen
 

Bijlagen

  • Overzicht WSI orders V2.2.xlsx
    30 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan