• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Bestandsnaam verplaatst ewn halve documenten overal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Senso

Meubilair
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
9.662
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H@S en Office 2021 Prof Plus
Ik begrijp hier werkelijk niets van. Zit je uren en uren te werken om alles goed in beeld te krijgen en dan maak je wellicht een kleine fout en dan is het chaos. Ik heb honderden excel-bestanden keurig op paginagrootte. Alles zeer precies afgesteld en dan dit! Ik maak tabel van Excel in Word. Kan ik niet gebruiken. Ik ga weer naar Excel en ja hoor, half scherm en alles in ieder document ontregeld. Bestandsnaam staat niet meer bovenaan maar links boven het werkblad ong bij 1 A. Wat waardeloos! Hoe krijg ik de zaak weer goed?

Ik moet de naam bovenin hebben en niet bij 1 A
 
Laatst bewerkt:
Je geeft wel erg weinig nuttige informatie. Wat was je precies aan het doen? Heb je het probleem ook als je Excel afsluit en opnieuw opstart (lijkt mij de eerste stap)?
 
Vertel eens: hoe kun je bestandsnamen verplaatsen ? Die funktie in Word ken ik nog niet.
 
Nee, die functie ken ik ook niet. Maar ieder document is uniek en opent normaal vol en niet half en dan doe je iets met een spreadsheet in Word en alle documenten openen half en de bestandsnaam staat in het midden. Dat mag toch nooit gebeuren. Maar goed, het is denk ik wel opgelost.
 
Dat is natuurlijk de issue niet. Kijk dat is een instelling in Excel. Waar het om gaat is dat 'dit' plotseling wijzigt. Totaal onnodig en dan ben ik daar weer een uur mee bezig.
 
@Senso

Er is geen touw vast te knopen aan de teksten die je hier in het forum zet.
 
@ Senso: Je stelt een vraag. Vervolgens "los" je dat zelf op. Dan komt Haije langs en vraagt hoe je het heb opgelost. Daarop is de reactie: "Dat is natuurlijk de issue niet." Misschien kan je ons, mij en de helpers meenemen in je gedachten waarom je een vraag stelt, iemand vraagt hoe je het heb opgelost en dan reageert zoals je nu reageert.
Je antwoord op mijn vraag kan een ieder namelijk verder helpen als je weer eens een nieuwe vraag stelt. Dank namens ons allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan