Bijna radeloos, Gebruikersnaam op Instagram niet aan te passen

Status
Niet open voor verdere reacties.

noahjazz

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Berichten
204
Hallo allemaal,
Iemand heeft mijn instagram gehackt. Ongelofelijk frustrerend. Mijn gebruikersnaam was ineens aangepast en met veel moeite heb ik het voor elkaar gekregen om weer in te loggen met meerdere authenticaties via email en gsm nummer. Dus ik was al opgelucht dat dit gelukt was. Alleen mijn gebruikersnaam is aangepast en deze kan ik dus niet meer wijzigen. Niet naar de oorspronkelijke naam maar ook niet in één of andere willigkeurige naam. Als ik een andere naam ingeef via Profiel wijzigen > gebruikersnaam, dan als ik op Klaar klik, komt er een rode balk met een uitroepteken in beeld. Er staat nog wel iets van "in de meeste gevallen kun je je gebruikersnaam voor nog 14 dagen weer veranderen in" maar dat lukt niet binnen de 14 dagen maar ook niet erna.

Iemand enig idee? Ik heb mij rot gezocht op internet en Instagram zelf is onbereikbaar voor dit soort dingen.

Vast super bedankt!

Robin
 
Is het niet zo dat je deze over 14 dagen weer kan veranderen?
 
Hi, dank je wel! Nee helaas, ik heb de 14 dagen afgeteld maar lukte nog steeds niet. Hij telde terug iedere dag. Hij staat nu weer op 14 dagen overigens.
 
Hi, dank je wel! Nee helaas, ik heb de 14 dagen afgeteld maar lukte nog steeds niet. Hij telde terug iedere dag. Hij staat nu weer op 14 dagen overigens.

Tja, dan wordt het toch denk ik hulp inroepen van Instagram. Blijven volhouden.
Ergens moet wel een ingang zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan