advies voor een goede SMTP Relay Service

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Berichten
1.394
Goedemorgen,
Een klant van mij heeft geregeld problemen met versturen mail. Het blijkt dat een mail server van de provider op een spam lijst komt (blocked using zen.spamhaus.org).
Mij lijkt een aparte SMTP Relay Service bij een bedrijf dat telefonisch goed bereikbaar is een mooie oplossing.
Wie heeft hiermee ervaring en kan een bedrijf aanraden?

Alvast bedankt!
 
In deze tijd is bereikbaarheid via internet ook gewoon hoor, vanwege thuiswerkadvies. ;)

Er zijn diverse SMTP Relay bedrijven, zoals MailJet, MailerSend, ServerSMTP.com, Flowmailer....

Het is maar net wat het budget is.
 
Dank je @Aar voor reageren. Je eerste zin begrijp ik niet.
Nou het gaat vooral ook om dat het een NL bedrijf is dat goed bereikbaar is bij problemen.
 
Het is in deze tijd hopelijk toch wel duidelijk dat veel mensen thuiswerken, en dat communicatie via internet in plaatsvindt in plaats van via de telefoon?
De meeste IT-bedrijven appreciëren mailcontact boven telefonisch contact als het om technische zaken gaat. En ja, ook via mail wordt er vlot gereageerd. :)

Als ze de zaken goed voor elkaar hebben zou je ze niet eens hoeven te bellen bij storingen. Hun brede netwerkopzet en expertise zorgt er gewoon voor dat ze nooit op blacklists staan.
 
Laatst bewerkt:
Ah zo bedoel je, ja als ze snel reageren is mail prima. Maar ja, niet alle providers zijn zo goed :)
 
Als je in Nederland zit, komt het wel goed. Dan heb je niet te maken met tijdzones.
Maar hoe vaak verwacht je ze te willen bellen? ;)
 
ok bedankt Aar, ik zet de vraag op opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan