Problemen met een prog onbekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leadbelly

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2014
Berichten
372
In het vroege voorjaar heb ik de C drive laten vervangen door een grotere. Sindsdien is er een prog waar ik steeds meer problemen mee heb. Heb win 10 opnieuw geinstalleerd met behoud van bestanden maar dit was verre van de oplossing. Als ik win 10 her instaleer zonder behoud van bestanden gooit de pc alléén de C drive leeg of alle andere drives die het kan vinden?
 
Ipp alleen de systeemschijf maar je zou voor de zekerheid de andere schijven ook even los kunnen koppelen.
 
Dan moet de pc uit elkaar en dat is veel werk. Het is zo'n piramidelijkend geval van lenovo. 620 S staat er op de doos
 
Begrijp niet waar het nu exact om gaat. "Sindsdien is er een prog waar ik steeds meer problemen mee heb."
Wat zijn dan die problemen? Errors/meldingen? Screenshots?
 
Het probleem zit sinds e verandering van de windowsschijf in de videobewerker. Die slaat bij bepaalde functies steeds vaker op storing. Andere programma's doen het normaal. Ik heb deze week wind10 met behoud van bestanden geinstalleerd wat niet heeft geholpen en nu dan maar zonder behoud van bestanden.
 
Het probleem ..... in de videobewerker.
Dan lijkt me de eerste logische stap eerst daar te gaan zoeken, door b.v. een reparatie installatie of verwijderen en compleet opnieuw installeren.
Je geeft niet aan welke videobewerker dus specifieker kunnen we niet zoeken.
 
Het gaat om video de luxe 2018. Het probleem is na wisselen opstart schijf er in gelopen en wordt steeds erger. Al 30 x het programma opnieuw geinstalleerd maar na een paar dagen is het er weer. Nu zelfs het schone windows installatie zelfs meteen. Andere programma's werken probleemloos en op een forum speciaal voor dit programma weten ze het ook niet. Omdat het probeem begon na na installatie HD kan het misschien zijn dat die HD te groot is voor mijn bejaarde pc? Er Zit een SSD schijf in volgens de verkenner 930GB groot met 893 GB vrije ruimte. Daarnaast is er op hetzelfde moment een werkschijf vervangen 796 GB waarvan 767 GB vrij. Verder loopt er een 4 TB schijf (extern) met muziek
 
Werkt dat niet met een online registratie welke vaststelt op welke hardware die geïnstalleerd is?
Wellicht omdat de hardware gewijzigd is, er nu een activatie probleem is.
 
Als het een bekend probleem zou zijn dan was het op dat andere forum een weetje. Er is wel een online registratie maar of die vaststelt welke hardware er wordt gebruikt is me niet bekend, maar als het systeem niet geschikt is voor de software die je wilt plaatsen dan wordt het geblokkeerd. Daarbij met de vorige windows schijf werkte het primamagix.jpg Dit is de foutmelding. Hier een link naar dat forum https://www.magix.info/nl/news-forum/
 
Laatst bewerkt:
Het zou handig zijn als je een link plaatste naar dat forum/topic.
Voor zover ik na heb kunnen lezen wordt er wel degelijk gekeken op welke hardware er geïnstalleerd wordt en verloopt die licentie als er hardware gewijzigd wordt. (verder ook nog gelezen bij een P2 serienummer moet je een e-mail sturen, bij een P3 serienummer kun je dat zelf online regelen)
 
Het probleem zit niet in de registratie, dan zou het een testprogramma zijn die na 30 dagen niet meer werkt.
 
Lijkt dezelfde foutmelding, maar ik heb echt alle updates. Bovendien is het de laatste weken net zo normaal het programma te installeren als de krant te lezen.
 
Het probleem is niet opgelost maar middels een handeling die ongeveer gelijk staat als het bestand ini te verwijderen werkt het weer even en wat vreemd ( maar niet onwelkom is) na een aantal keer de ini verwijderd te hebben lijkt het of het prog zich beter begint te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan