• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Tabel organiseren per kwartaal

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sandra28

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2020
Berichten
57
Hoi,

In de bijlage een Excel document.
Ik heb een tabel gemaakt, maar wil graag dat de tabel per jaar de kwartalen laat zien.

Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan doen?

Bedankt alvast!
 

Bijlagen

  • TEST.xlsx
    26,1 KB · Weergaven: 20
Ik snap niet wat je bedoelt. Ik zie ook geen correcte tabel; wél een werkblad met een paar gevulde kolommen (A-C, tabel 1?), een stevig aantal lege kolommen (zonder koppen en inhoud) en dan weer een nieuwe tabel met drie kolommen. Wat wil je dan zien?
 
Ja ik heb ik blad 1 veel kolommen leeg gemaakt, daar daar vertrouwelijke informatie stond.

Ik wil een tabel maken waarin in de volgende info kan zien:
- Aantal aanvragen per jaar en per kwartaal (Kolom A blad 1)
- Status van de aanvraag (Kolom M blad1)
 
Volgens mij kun je dat wel met een draaitabel voor elkaar krijgen. Dat je vertrouwelijke info weghaalt is uiteraard logisch, maar een bestand zonder koppen wordt lastig.... Dat ziet Excel niet meer als tabel. En dan kun je dus op basis van je tabel wat lastiger selecteren. Maar het kan wel. Draaitabel dus, en de , het veld Datum RFQ naar Rijen slepen en dan Kwartalen naar Kolommen. Dan heb je volgens mij wat je zoekt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan