Error 3008

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
Is er een goede manier om de volgende runtime error te handelen.
In Access. Error 3008 de melding dat de tabel al door een andere gebruiker exclusief is geopend.
Dit is onjuist de tabel is helemaal niet geopend.
Een form waarin de tabel wordt gebruikt wordt gesloten en een ander form wordt geopend waarin de tabel gefilterd weer wordt getoond.
Het is wellicht ontstaan nadat ik van Windows 11 teruggegaan ben naar Windows 10.
Sytse
 
Laatst bewerkt:
Er zal wel een goede reden zijn dat je Engelstalige en Nederlandse benamingen door elkaar husselt. Ik krijg daar kromme tenen van :). Maar goed, ik kan deze fout uiteraard niet reproduceren, dus een voorbeeldje zou wel wenselijk zijn.
 
Hierbij de de foutmelding.foutmelding.png
Voor zover ik het op internet heb kunnen vinden moet ik mijn office totaal verwijderen en opnieuw installeren.
Er worden diverse oplossingen geopperd maar hoe deze melding is ontstaan kan ik niet vinden.
De toepassing werkt al meer dan een jaar foutloos tot dat opeens deze foutmelding optrad.
Als het opnieuw installeren de oplossing is zal ik dit hier melden.
Sytse
 
Ook na alles afsluiten. Windows opnieuw starten. Toch weer dezelfde foutmelding.
Office met de verwijder tool van Microsoft geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Bij het openen van 1 formulier waarbij alle andere formulieren werden gesloten kreeg ik opnieuw de foutmelding.
Het te openen formulier verwijderd. Hetzelfde formulier opnieuw gemaakt. Exact hetzelfde.
En weg was de foutmelding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan