AVAST FREE laat zich niet deïnstalleren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Berichten
1.897
Beste mensen, heb - omdat ik jaren terug heel tevreden was over Avast - dit programma als onderdeel van een andere download meegeïnstalleerd.

Echter, hij is zó enorm fel (2 modi, maar dan nog), dat ik heb er direct weer af wilde hebben. Helaas, met geen mógelijkheid krijg ik dit voor elkaar. REVO uninstaller PRO zelfs gebruikt. Nog een aantal andere pogingen, ook handmatig.
Het laat zich niet uitzetten, ook qua opstarten niet en dus niet verwijderen. Avast blíjft actief, ook al is het programma door al mijn pogingen niet meer qua interface te benaderen.

Wat kan ik verder nog doen om deze lastpost te verwijderen?:confused:
 
Services had ik ook al uitgezet, maar sommige laten zich niet uitzetten.

Defender is al 'n tijdje niet meer actief op m'n laptop - niets dramatisch verder, maar onverklaarbaar voor mij. Heb dus div. overige beveiliging er op gezet.

Ik ga kijken naar je link, dank i.i.g.!
 
Kijk, ook herstart in Veilige modus. Begrijp ik. Dat er 'n hulpprogramma voor nodig is, zegt wel wat..
 
Gelukt dankzij 't hulpprogramma! Dank Lange Pier :thumb:

Nu 'n aantal apps opnieuw installeren met dank aan Avast :rolleyes:
 
er is bij mij gewoon niets aan te zetten, da's het lastige.

Postimages gebruik ik ook, maar dacht dat het hier niet nodig is.

 
Ik heb dit probleem al enige tijd, dus ook al diverse keren gereboot.

Kan het nergens aanzetten. Ben ook admin en enige gebruiker. Ook geen ander programma op de computer die deze functie overneemt.
 
Kijk even hier naar. Of deze is volgens mij hetzelfde. Alleen met opdrachtprompt.
 
Gelukt! Heb je eerste optie gekozen. Íets anders dan in werkelijkheid, maar toch duidelijk genoeg.

Dat het zó simpel op te lossen is..

Mijn dank aan jullie, maar ook aan de moderator, omdat het eigenlijk 2 topics in 1 waren dit keer.

:thumb:
 
Bijlages doen het hier niet
@Lange Pier. Een afbeelding uploaden werkt prima als dit wordt gedaan in de wysiwyg modus.

1. Klik op grote knop "Ga geavanceerd".
2. Zorg dat knopje wysiwyg.jpg niet is ingedrukt (knopje linksboven)
3. Upload dan de afbeelding met knopje afbeelding.jpg


De wysiwyg modus kan je "als standaard modus" instellen bij: Instellingen -> Wijzig opties -> Weergavemodus
Deze instelling werkt alleen nadat je op knop "Ga geavanceerd" hebt geklikt.


 
Laatst bewerkt:
@Bron
Wil jij dan zeggen dat Geavanceerde interface - WYSIWYG aangevinkt moet staan en dat je dan de problemen met Ongeldige bijlage ... niet hebt?

Snippingtool - Snippingtool voorbeeld voor het maken van een snelkoppeling.jpg
 
Laatst bewerkt:
Er is een verschil tussen:

Bijlage bijvoegen (bijvoorbeeld .xls .zip enzovoort)
dit doe je met het "paperclip" knopje

Afbeelding invoegen ​(alleen .jpg .gif .png)
dit doe je met knopje "Voeg afbeelding toe"
​Een inline afbeelding kan je door te klikken vergroten.

Of bedoel je iets anders?
 
Goed dat je dat nog eens duidelijk maakt. Mijn vraag is of > Geavanceerde interface - WYSIWYG aangevinkt moet staan en dat je dan de problemen met Ongeldige bijlage ... niet hebt of opgelost zijn? Er vanuit gaande dat je de juiste extensie upload. Ik blijf het gewoon altijd met de paperclip uploaden.
 
Het werkt niet in het vak "Snel reageren" omdat dit de uitgeklede [BBCode] editor is.
Voor het invoegen van een afbeelding dus altijd eerst op knop "Ga geavanceerd" klikken.

Als je in Instellingen de weergave op Geavanceerd wysiwyg hebt gezet dan kan je (nadat je op Ga geavanceerd knop hebt geklikt) direct de afbeelding invoegen.
 
Laatst bewerkt:
Oké, bedankt voor de uitleg.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan