In Excel een pop up weergeven van een range

Status
Niet open voor verdere reacties.

lvisser

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2021
Berichten
65
graag wil ik in Excel een pop-up laten tonen van een selectie die ik maak in een matrix. zie het voorbeeld bestand.
Als ik een overzicht van een uitgaande rit, bijvoorbeeld rit 101, dan klik ik daarop en verschijnen in M5 de klanten die in die rit zitten.
klik ik bijvoorbeeld op cel A3 zie ik van de binnen komende ritten wat ze bevatten.
De volgorde of gegevens van de kolommen in M tm Q kan ik laten variëren met cel M2. dat werkt allemaal.

alleen, nu wil ik graag een pop-up hebben van die data als ik op een cel klik (uitgaande of binnenkomende rit). Iets in de vorm van de standaard Excel opmerking, maar dan met de gewenste data. Liever niet een nieuw werkblad omdat die weer weggeklikt moet worden.
het mooiste zou zijn als er ook een print button in de pop-up zat, zodat een en ander ook te printen is ...

iemand een idee
icon5.png
 

Bijlagen

  • Voorbeeld1.xlsm
    21,3 KB · Weergaven: 25
Laatst bewerkt:
Een poging gedaan
 

Bijlagen

  • Voorbeeld(jp).xlsm
    34,4 KB · Weergaven: 39
nou, deze poging is wel wat ik bedoel ... hier kom ik wel verder mee.... THNX!!
klein vraagje, als ik in de popup wil sorteren van hoog naar laag? bijvoorbeeld op pallet of op rij, kan dat in het Form of moet dat al in de data gebeuren, in het voorbeeld kolom voor de rij kolom AF?
 
Op rij is al gesorteerd, op pallet zal de advance filter moeten gesorteerd worden voor het openen van het userform
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan