Hulp samenstellen Game pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evilash

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2007
Berichten
21
mij huidige pc is nu ongeveer 10 jaar oud en het wordt tijd voor een nieuwe maar ik ben niet echt bekent wat nou goed is betreft moederbord en cpu ik heb het niet echt bij gehouden
ik zal het zelf in elkaar zetten
Budget zal 3000 euro zijn

wat ik al heb is

- systeem kast SPECs
Compatibiliteit van moederbord: ATX
Type behuizing: Midi-tower
Compatibele apparaten: Black / Mid-Tower / ATX, mATX, ITX / 2x 10cm, 1x 12cm fan / total 6x fan mounts / windowed side panelBlack
Afmeting: 44 x 20 x 46 centimeter

- SSD 500G voor windows
- 1 hardeschijf 1,5 T
- 1 hardeschijf 1 T
- keyboard muis en monitor

Wat ik nog moet kopen

- moederbord
-cpu
-geheugen
-videokaart
-voeding
 
Laatst bewerkt:
Wat vaag wat je nu echt hebt en wil hergebruiken.
Wat heb je nu qua merken en type's wat je wilt hergebruiken?

En welke games wil gaan spelen?
 
sorry ik ben dyslecties schrijven gaat me niet goed af zal me post aan passen zo ver ik kan mijn excuus


Modedit: Onnodige quote, quote verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zou nog even wachten in de hoop dat de videokaarten qua prijs naar beneden gaan, je betaald nu idioot veel omdat ze worden gebruikt voor crypto mining.

En de nieuwste Intel CPU's die erg snel zijn nog niet compleet qua uitvoeringen, de borden ervoor, socket 1700 met DDR5 sloten, ook niet.

Dan betaal je nu de hoofdprijs voor CPU, moederbord, geheugen en zeker de grafische kaart.

Dan is je gigantische budget nog te weinig.

Om te lezen.
https://tweakers.net/reviews/9530/1...generaties-werkgeheugen-getest-conclusie.html
Zal later wel verschil gaan maken, net zo als nu en voorheen tussen DDR4 en DDR3.
 
als het om videokaarten gaat wil ik zeker wachten die prijzen zijn on wijs hoog maar me pc heeft nog al problemen met nieuwe games en ja echt geweldige de nieuwste games kan niet spelen dus wil wel langzaam wat dingen gaan halen en dan de video kaart als laatste doen
zat tedenken om dan voor intel tegaan maar weet niet echt wat wijsheid is welke socket ik het beste kan nemen
 
Tja, de videokaart is dan juist het belangrijkste om huidige games op een redelijk niveau te kunnen spelen.
Je keert het nu om, mobo en cpu doen er niet erg veel toe., die nu aanschaffen heeft niet zo veel nut.
 
Tsja, kun je dan niet beter denken aan een andere videokaart met bijpassende voeding?
En dan later, een upgrade doen wat betreft Mobo, Ram en CPU ..
 
Tsja, kun je dan niet beter denken aan een andere videokaart met bijpassende voeding?
En dan later, een upgrade doen wat betreft Mobo, Ram en CPU ..

dat heeft geen nut mij huidige pc is gewoon teoud me huidige mobo cpu en ram kan de nieuwe stuff niet eens aan en videokaart doe ik liefst als laatste want de prijze zijn mij een beetje tehoog
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan