Welke emailprogramma best gebruiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascal321

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2017
Berichten
198
Ik gebruik al jaren Thunderbird als mailprogramma. Ik vind het heel eenvoudig, gebruiksvriendelijk en daarbovenop compleet gratis.
Maar af en toe stoot ik op tekortkomingen en speel ik intussen met het idee om over te schakelen op een ander programma.
Maar welk draagt jullie voorkeur? Liefst uiteraard ook gebruiksvriendelijk, uitgebreid en gratis. :)
 
Wat mist er aan Thunderbird?
 
Om 2 functies te geven die ik heel erg mis:
1. Het maken van templates mét opmaak
2. Of naast een handtekening ook een foto standaard automatisch aan een mail toevoegen (heb in mijn sportclub verschillende takken, elke tak kent een ander mailadres en dus telkens moet er per tak een foto standaard meegestuurd worden)
...
 
ik gebruik gewoon outlook van Microsoft.
ik heb verschillende bedrijven, verschillende mailadressen en handtekeningen.

templates weet ik niet of je die er simpel hebt. dat gebruik ik niet. Een mail moet duidelijk zijn, niet mooi :D:D:D
 
Net als jij, ik gebruik het al jaren. Ik wil niets anders.

Han
 
Hier gebruik ik het MS Office pakket.
Eenmalig aanschaffen, geen abonnement. Even googelen voor een lage prijs.
Alles zit erin en Outlook doet alles wat je wilt.
 
Voor veel mensen is iets als het gratis Open Source LibreOffice pakket meer dan voldoende. En dan is iets als eM of Thunderbird een prima gratis aanvulling.
Zolang ik nog met VBA compatibel wil zijn met wat ik nog had, heb ik ook nog een Office pakket net als jij uit een hele goedkope Google bron .. ;)
Zodra dat niet meer nodig is wordt het LibreOffice. Calc vind ik super handig om meteen een csv te bekijken, die je in Excel eerst moet importeren, geen rocket science, maar Calc is dan erg gemakkelijk en ik mijn Garmin data via iets als FitCSVTool icm Octave (Open Source versie, vaak compatble met het dure Matlab) omzet in een schonere csv of dat er vaak veel minder problemen zijn met het herkennen van het input format via import in Excel. Het werkt zo prima, dus kan ik weer meer aandacht aan andere zaken geven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan