Google Spreadsheets formule probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

WV1302

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2008
Berichten
114
Ik ben bezig met een formule voor een sparkleline die ik maar half in orde krijg.
Deze werkt perfect: =sparkline(index(GOOGLEFINANCE(B3;"price";workday(today();-D2);today());;2)).
Maar als ik dit eraan toevoeg: =sparkline(index(GOOGLEFINANCE(B3;"price";workday(today();-D2);today());;2),{"sharttype","column";"color","green"}) dan werkt er niets meer.
Nochtans in deze clip https://www.youtube.com/watch?v=cm5ZLtPFisc&list=WL&index=5&t=1340s werkt het wel (zie 22ste minuut en 11 sec). Dan krijg ik een Error, en de melding een parseerfout in de formule.

Ik ben me ervan bewust dat een komma en puntkomma verschil uitmaken in tussen de Nederlandstalige versie en de Engelse. Daar heb ik al alle mogelijke variaties in aangebracht om te proberen maar niets helpt. Ik krijg het niet zoals in de clip.
Is er iemand die me hierbij kan raad geven, waar zit ik fout?

Bedankt,
Walter
 
Ik heb gevonden wat de er scheef zat in mijn spreadsheet. :D

Ik heb gewoon de instellingen veranderd, bij Bestand => Instellingen heb ik Taal veranderd in Verenigd Koninkrijk ipv Nederland.
En 'altijd Engelse functienamen gebruiken' aangevinkt. Even de spreadsheet terug opstarten en alles werkte.:thumb:
De Nederlandse versie werkt dus gewoon niet behoorlijk.

Bedankt voor degene die mee hebben gezocht naar een oplossing.

mvg
Walter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan