Tv beeld is gespiegeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsSt

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2015
Berichten
23
Hallo,

Gisteravond heb ik voor de smart tv van mijn vader een wifi verbinding laten maken zodat hij youtube kon kijken op zijn tv.
Mijn vader heeft vervolgens de tv gebruikt en daarna uitgezet. De volgende dag doet hij de tv aan en nu is alles van de tv in spiegelbeeld.
Zenders, instellingen, ondertiteling, apps enzovoort is allemaal gespiegeld. Weet iemand hier wat meer van?
We hebben al geprobeerd uit en aan te zetten maar het probleem blijft. Omdat de instellingen gespiegeld zijn is het niet mogelijk erin te navigeren.

Edit: vergeten te melden maar het gaat om een Phillips 55PUS6262 Ambilight FZ7A1819071581 smart tv

met vriendelijke groet,

Niels
 
Laatst bewerkt:
Hallo

Blijkbaar veel voorkomend probleem bij dit merk .

Hier zeggen ze software update .....

Contacteer uiteraard eerst philips om de juiste procedure / volgorde hiervan te weten.

https://www.avforums.com/threads/55pus6272-05-flipped-mirrored-image.2319509/

De kans dat je dit toestel indien verkeerd gedaan "dood flashed" is immers meer dan reeel.

Blijkbaar is de hoofdoorzaak corrupte firmware.


Peter
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de stappen gevolgd in de forum die je mij had gelinkt en het probleem ziet er naar uit opgelost te zijn. Alleen nu heeft de tv problemen met de wifi verbinding (volgens mij is de tv wel verbonden ik zie dat tekentje maar er staat een kruisje bij). Mijn vader vind het wel goed dus we laten het hier gewoon bij. Bedankt allen!

Modedit: Onnodige quote verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan